Hotel Sugita
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Tomakomai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Sugita
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, roken laden
Kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken, en-suite badkamer laden
Eenpersoonskamer, roken, en-suite badkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 4 People) laden
Traditionele kamer (Japanese Style, For 4 People)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Kabelzenders
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Wing International Tomakomai
Hotel Wing International Tomakomai
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, (559)
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
4-2-4 Omotemachi, Tomakomai, Hokkaido, 053-0022
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 600.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL SUGITA Tomakomai
SUGITA Tomakomai
HOTEL SUGITA Hotel
HOTEL SUGITA Tomakomai
HOTEL SUGITA Hotel Tomakomai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sugita
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
カオル
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオル
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
モリ
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モリ
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Takashi
20 jun 2024
Takashi
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
TaNaKa
24 mei 2024
Negatief: Netheid
TaNaKa
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
po wing
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得入住的旅館
po wing
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
なおや
8 jan 2024
Positief: Voorzieningen
なおや
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
トモミ
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモミ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
atsushi
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Takashi
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
康宏
Zakenreiziger
16 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
康宏
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
ひさお
7 mei 2023
ひさお
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
????
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
タクミ
Reisde met een groep
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
タクミ
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
CHENGAN
23 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
CHENGAN
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Masashi
Reisde met familie en kleine kinderen
26 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masashi
3 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
takahiro
Zakenreiziger
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takahiro
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Hitoshi
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hitoshi
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
dannislam, Hong Kong
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dannislam
1 nacht verbleven in november 2018