Nest Hotel Tokyo Yaesu
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nest Hotel Tokyo Yaesu
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden
Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden
Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (x 2, Adjoining Room - Not Connecting) laden
Twin kamer, niet-roken (x 2, Adjoining Room - Not Connecting)
Hoogtepunten
2 badkamers
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Intergate Tokyo Kyobashi
Hotel Intergate Tokyo Kyobashi
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (1328)
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
18-3 Nihonbashikabutocho, Chuo City, Tokyo, Tokyo, 103-0026
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nest Hotel Tokyo Nihonbashi
Nest Hotel Tokyo Yaesu Hotel
Nest Hotel Tokyo Yaesu Tokyo
Nest Hotel Tokyo Yaesu Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nest Hotel Tokyo Yaesu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
KYOTA
17 dec 2024
KYOTA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kennith
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kennith
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tiki
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiki
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Vilash
Zakenreiziger
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilash
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Io San
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Io San
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Maiko
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiko
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Rachael
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachael
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Willa
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willa
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Duaa
6 dec 2024
Duaa
7 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Hien
Reisde met partner
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hien
6 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Hiroaki
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroaki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Iu Mi
Reisde met een groep
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iu Mi
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Olivia
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivia
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
chloe
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chloe
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
William
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
HIDEMI
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
HIDEMI
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Holly
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sher Minn
Reisde met een groep
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sher Minn
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TATSUYA
21 nov 2024
TATSUYA
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Eiji
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid
Eiji
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nino
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nino
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yumi
Zakenreiziger
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Savva
7 nov 2024
Savva
3 nachten verbleven in oktober 2024