Mimaru Tokyo Hatchobori
Hotel in Tokyo, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mimaru Tokyo Hatchobori
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Gasten vonden dit leuk:
Schone kamers, vriendelijk personeel, ruime kamers
Populaire voorzieningen
De prijs is € 308
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior appartement, niet-roken (For 6) laden
Superior appartement, niet-roken (For 6)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Pokémon ROOM) laden
Eenvoudige kamer, niet-roken (Pokémon ROOM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie appartement laden
Familie appartement
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Appartement (Loft Bed) laden
Appartement (Loft Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior appartement (Japanese, For 6) laden
Superior appartement (Japanese, For 6)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Familie appartement, kamers met tussendeur laden
Familie appartement, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Connecting Family Apartment laden
Connecting Family Apartment
Alle foto's voor Pokémon ROOM laden
Pokémon ROOM
Alle foto's voor Superior Japanese Apartment For 6 laden
Superior Japanese Apartment For 6
Alle foto's voor Family Apartment laden
Family Apartment
Alle foto's voor Loft Bed Apartment laden
Loft Bed Apartment
Alle foto's voor Superior Apartment for 6 laden
Superior Apartment for 6
Gelijkaardige accommodaties
Mimaru Tokyo Station East
Mimaru Tokyo Station East
Keuken
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (169)
De prijs is € 281
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Over deze buurt
3 Kayabacho, Nihonbashi, Tokyo, 103-0025
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van verblijfsduur.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Desgewenst wordt dagelijks het afval opgehaald en worden de handdoeken verschoond. Op de 4e en 7e dag van het verblijf, en daarna om de 3 dagen, worden de lakens verschoond, worden de bedden opgemaakt en wordt er gestofzuigd. Extra huishoudservice is beschikbaar op verzoek en tegen een toeslag. Als je schoonmaakspullen nodig hebt, kan je die bij het onthaal huren.
Registratienummer van de accommodatie H31-166
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI Apartment
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI
Apartment MIMARU TOKYO HATCHOBORI Tokyo
Tokyo MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
Apartment MIMARU TOKYO HATCHOBORI
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Tokyo
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Japan
Mimaru Tokyo Hatchobori
Mimaru Tokyo Hatchobori Hotel
Mimaru Tokyo Hatchobori Tokyo
Mimaru Tokyo Hatchobori Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mimaru Tokyo Hatchobori
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 nov 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGHWAN
Reisde met familie
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEUNGHWAN
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tanya
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
David
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie en kleine kinderen
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Mark, Markham
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
9 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Wing
Reisde met familie en kleine kinderen
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Homer
Reisde met familie
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Homer
10 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tashina
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tashina
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Judy
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judy
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
WING KIN JOEY
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WING KIN JOEY
6 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Darwin
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darwin
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
hyowon
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hyowon
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
weite
Reisde met familie
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weite
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Xiao Hua
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xiao Hua
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Minh
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minh
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met familie
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irene
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yang
Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yang
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
James
13 jul 2024
James
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
ANGIE, Mill Creek
Reisde met familie
9 jul 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ANGIE
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lei
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lei
7 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
peter
4 jul 2024
peter
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Jorge
2 jul 2024
Jorge
4 nachten verbleven in juni 2024