Mimaru Tokyo Hatchobori
Hotel in Tokyo, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mimaru Tokyo Hatchobori





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 334
inclusief belastingen en toeslagen
13 mrt - 14 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior appartement, niet-roken (For 6) laden

Superior appartement, niet-roken (For 6)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Pokémon ROOM) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Pokémon ROOM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie appartement laden

Familie appartement
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Appartement (Loft Bed) laden

Appartement (Loft Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior appartement (Japanese, For 6) laden

Superior appartement (Japanese, For 6)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Alle foto's voor Familie appartement, kamers met tussendeur laden

Familie appartement, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een apart bad en aparte douche
Gelijkaardige accommodaties

Mimaru Tokyo Station East
Mimaru Tokyo Station East
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (194)
De prijs is € 356
inclusief belastingen en toeslagen
12 mrt - 13 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Kayabacho, Nihonbashi, Tokyo, 103-0025
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van verblijfsduur.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Desgewenst wordt dagelijks het afval opgehaald en worden de handdoeken verschoond. Op de 4e en 7e dag van het verblijf, en daarna om de 3 dagen, worden de lakens verschoond, worden de bedden opgemaakt en wordt er gestofzuigd. Extra huishoudservice is beschikbaar op verzoek en tegen een toeslag. Als je schoonmaakspullen nodig hebt, kan je die bij het onthaal huren.
Registratienummer van de accommodatie H31-166
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI Apartment
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI Apartment
MIMARU HATCHOBORI
Apartment MIMARU TOKYO HATCHOBORI Tokyo
Tokyo MIMARU TOKYO HATCHOBORI Apartment
Apartment MIMARU TOKYO HATCHOBORI
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Tokyo
MIMARU TOKYO HATCHOBORI Japan
Mimaru Tokyo Hatchobori
Mimaru Tokyo Hatchobori Hotel
Mimaru Tokyo Hatchobori Tokyo
Mimaru Tokyo Hatchobori Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mimaru Tokyo Hatchobori
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lionel Ee Kiong
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lionel Ee Kiong
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dongwoo
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dongwoo
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
15 feb 2025
David
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenna
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenna
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Evee
Reisde met familie
3 feb 2025
Evee
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro, Santiago
3 feb 2025
Alejandro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHE-YU
3 feb 2025
CHE-YU
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
David
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Leanne
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Charisse
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charisse
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Soraya, PORTLAND
Reisde met familie
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soraya
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Vivian
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love staying at Minmaru
Vivian
6 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Soo Lian, Beckenham
Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soo Lian
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
chiyuri
8 nov 2024
chiyuri
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met een groep
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGHWAN
Reisde met familie
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEUNGHWAN
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tanya
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
David
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kylee
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kylee
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie en kleine kinderen
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024