Hatoya Hotel
Hotel in Ikebukuro
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hatoya Hotel
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Gelijkaardige accommodaties
Daiichi Inn Ikebukuro
Daiichi Inn Ikebukuro
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, (444)
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2-56-2 Ikebukuro, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 171-0014
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hatoya Hotel Tokyo
Hatoya Tokyo
Hatoya Hotel Hotel
Hatoya Hotel Tokyo
Hatoya Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hatoya Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 dec 2024
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Eijiro
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eijiro
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
PETER
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PETER
10 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
淳平
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
淳平
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
RYUTO
18 jul 2024
RYUTO
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
Zakenreiziger
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
yukari
Zakenreiziger
12 jun 2024
yukari
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
OHASHI
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OHASHI
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takao
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良
Takao
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sungji
Reisde met familie
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sungji
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ヌワエ
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヌワエ
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ISAO
17 apr 2024
ISAO
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
TAKAMASA
15 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
TAKAMASA
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
JINHO
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
방이 넓어서 좋아요
JINHO
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Eiko
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
CHIYOKO
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIYOKO
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dylan
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
滿意
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
ナオコ
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ナオコ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mikko
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay with friendly welcome
Mikko
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Alan
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
ゆみこ
7 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆみこ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Gerard
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerard
6 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Woojin
21 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woojin
2 nachten verbleven in juli 2023