Hotel Toms
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Ota
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Toms
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (For 2 Guests ) laden
Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (For 2 Guests )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 2 Guests) laden
Twin kamer, niet-roken (For 2 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Single Use) laden
Twin kamer, niet-roken (Single Use)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Wide, For 1 Guest ) laden
Eenpersoonskamer, niet-roken (Wide, For 1 Guest )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken (For 1 Guest) laden
Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken (For 1 Guest)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Semi Double, For 2 Guests ) laden
Kamer, niet-roken (Semi Double, For 2 Guests )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin Room Non-Smoking laden
Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Single Room Non-Smoking laden
Single Room Non-Smoking
Semi Double Room Non Smoking
Gelijkaardige accommodaties
Red Roof Inn Kamata
Red Roof Inn Kamata
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, (828)
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
7-21-5 Nishikamata, Tokyo, Tokyo, 144-0051
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL TOMS Tokyo
TOMS Tokyo
HOTEL TOMS Hotel
HOTEL TOMS Tokyo
HOTEL TOMS Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Toms
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Bertha Alicia
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bertha Alicia
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Sou
30 okt 2024
Sou
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
URSULA, San Antonio
Reisde met familie
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
URSULA
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUMI
Reisde met familie
10 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
midori
9 okt 2024
Positief: Voorzieningen
midori
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Larry
7 sep 2024
Larry
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
daisuke
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
daisuke
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yoko
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Baqir
12 aug 2024
Baqir
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
veronica
9 aug 2024
veronica
8 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
gary
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gary
14 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Nao
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
Zakenreiziger
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomohiro
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
natsuko
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
natsuko
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Yorikazu
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yorikazu
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Noriaki
20 jun 2024
Noriaki
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met familie
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Mari
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mari
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sanae
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanae
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
TOMOMI
27 mei 2024
Positief: Netheid
TOMOMI
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Mitsuya
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Mitsuya
6 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
TAMAE
Zakenreiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMAE
1 nacht verbleven in mei 2024