Hotel Mystays Premier Omori

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Tokyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Mystays Premier Omori

Receptie
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2200 per persoon)
Veranda
Serveert ontbijt en lunch
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
29 apr - 30 apr

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Superior kamer, niet-roken (King + Sofa Bed, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons zetelbed

Grand kamer, niet-roken (Deluxe Fourth, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 twijfelaars en 1 eenpersoons opklapbed

Grand kamer (Deluxe Fourth with Extra Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 4 twijfelaars en 1 eenpersoons opklapbed

Comfort kamer, niet-roken (Queen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer, niet-roken (King with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden

Grand vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer, niet-roken (King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (King, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (Queen, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 21.9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Grand kamer, niet-roken (Deluxe Fourth, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 56 m²
  • Max. aantal: 9
  • 4 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Comfort kamer, niet-roken (2 Beds, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior Twin kamer, niet-roken (No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden

Comfort kamer, niet-roken (2 Beds)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer, niet-roken (King, No Cleaning Service)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, niet-roken (King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Draagbare ventilator
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-19-3 Minamioi, Shinagawa-ku, Tokyo, Tokyo-to, 140-0013

In de buurt

  • Aquarium van Shinagawa - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Ohi-renbaan - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Tokyotoren - 8 min. rijden - 8.5 km
  • Congrescentrum Tokyo Big Sight - 9 min. rijden - 8.8 km
  • Shibuya Crossing - 11 min. rijden - 11.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Oi Keibajo Mae - 2 min. rijden
  • Station Omori-Kaigan - 8 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪らーめん バリ男大森店 - ‬4 min. wandelen
  • ‪すき家 - ‬4 min. wandelen
  • ‪すき家 - ‬3 min. wandelen
  • ‪杵屋麦丸大森ベルポート店 - ‬4 min. wandelen
  • ‪Homemade Ramen 麦苗 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Mystays Premier Omori

Hotel vlak bij Baai van Tokio
Bij Hotel Mystays Premier Omori zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Een lift, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 232 kamers bieden voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid en de grootte van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en draagbare ventilators
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Televisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, bureaus en telefoons

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 06.00 uur en 12.00 uur
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.000 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 1.430 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • FOREST COAST(フォレストコースト)

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt uitsluitend een shuttleservice van/naar terminal 1 van de luchthaven Haneda. De shuttlebussen hebben een beperkt aantal zitplaatsen en kunnen niet op voorhand gereserveerd worden. Als je met een groep van 8 of meer personen reist, kan je niet met de hele groep in dezelfde bus.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 6 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1430 voor kinderen
  • Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt verwarming van 30 oktober tot 31 maart.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mystays Premier Omori Tokyo
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Hotel
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Tokyo
HOTEL MYSTAYS PREMIER Omori Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mystays Premier Omori?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Mystays Premier Omori?

Vandaag, 29 mrt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Mystays Premier Omori van één nacht voor twee volwassenen op 29 apr. 2025 min. € 70,26, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Mystays Premier Omori voor parkeren?

Parkeren kost JPY 2000 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Mystays Premier Omori inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mystays Premier Omori uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Mystays Premier Omori een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is tussen 06.00 uur en 12.00 uur een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Mystays Premier Omori?

Dit hotel ligt in Shinagawa, op 0,5 km van Aquarium van Shinagawa en op 10 km afstand van Baai van Tokio en Tokyotoren. Ook Congrescentrum Tokyo Big Sight en Markt van Toyosu liggen op 10 km afstand. Station Omori-Kaigan ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Omori is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Mystays Premier Omori

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 649 van 1191 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 1191 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1191 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 1191 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1191 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jurgen Van

1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Bastiaan, Nijmegen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Good location for visiting Tokyo. Room reasonable size. Rooms are central heated to 23 degrees Celcius during winter time. No windows to open and you cannot use airco during this period! Rooms are much to hot! Also fridge was broken on room and toilet kept running water.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Guillermo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great but the availability of shuttles from Haneda's airport is limited. Should not be offered as Hotel nearby the airport, it was a 15 min taxi ride.

10/10 – Uitstekend

kerri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property and staff were amazing. No complaints on that part. The breakfast buffett was a bit dissapointing expecially for the cost. Less lunch/ dinner items and more breakfast items like french toast, pancakes, granol, fresh fruits, muffins, bacon, sasage, egg varriations, would be prepered.
6 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

YUKO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Johnny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed staying there
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk was very polite, helpful, and professional, despite being very busy.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの女性の対応が素晴らしいです。 親切、丁寧に接してくださいました。 とても良い旅になりました。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Judy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
We were only staying for one night before we flew out so I can’t say much about the area surrounding the hotel. The staff was really nice and helpful. Check in was easy and we had question about the airport shuttle which the staff explained and helped with (the shuttle does take you to Terminal 1-3). The hotel rooms were a bit small and cramped but relatively clean. The hotel is on the older side compared to others we had stayed at. No complimentary water bottles was provided which is a first for me since coming to Japan (stayed at 4 different hotels in 7 days). They did offered complimentary breakfast which is really nice however we had to get to the airport early and wasn’t able to try it out. There was a Lawson across the street that was very convenient. Overall, if you’re looking for a decent hotel to stay at for a night or two, this is the place. And last check in is at 5am. Close to the airport and they offer a shuttle.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

mitsuko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大人3人で泊まりました ベットを3台にしてもらえて清潔なお部屋でした 朱肉が必要になりフロントに頼んだ所 快く貸して頂けて感謝でした 行きたかった品川水族館も近く 選んで良かったホテルでした
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Johnny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Wai Ping

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shannon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Kathleen L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love their crew, very helpful! Would recommend to family and friends
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Kathleen L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love their employees, they are welcoming and helpful with guest needs. Would recommend to family and friends
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

eiko

Positief: Personeel en service
良かったです!
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

HSIANG JU

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間大小非常適合整理行李,對比東京常見的小格局房間,這裏擁有放行李與小型桌面空間提供作業。
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Taehong

Positief: Voorzieningen
ALL IS PERPECT
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sabina, Covina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel didn’t have a restaurant for dinner but there were other options in the neighborhood. Clean room and very friendly and helpful staff.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

CHIALUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recommended, but it's not close to a train or bus station. If you're using public transportation, please keep this in mind. 推薦,但距離火車站或公車站不近。如果您搭乘大眾交通工具,請考量這一點。 Recommandé, mais ce n'est pas proche d'une gare ou d'une station de bus. Si vous utilisez les transports en commun, veuillez en tenir compte.
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Monique, Langley

The room was small and cramped with a bed shoved up against the wall. The check-in staff was great, in between stay, staff was not so great. There were teabags in the room, but no instant coffee pockets in the room so I asked the receptionist if the housekeeper forgot and she said no. Coffee in the room, we don’t do that. So I asked the girl in the buffet if I could just get a cup of coffee, she said I would have to pay the $15 for the whole buffet to get a cup of coffee. Who does this? This is not good business.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

YASUYO

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

RINA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフとかが良くて最高でしたぁ(o^^o) 掃除も綺麗なんですけどっ、1部(洗面台の下)汚い所があってそこだけが残念でしたぁ(T ^ T) 後は、広さも最高でなんの文句もなく大満足でしたぁ(*´꒳`*) 駐車場が、大きい車がダメなのが残念ですけどっ(T ^ T)
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Rheya

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

TAKAO

1 nacht verbleven in maart 2025