Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Haneda Inn





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 114
20 mei - 21 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Compact) laden

Twin kamer (Compact)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Compact Twin Room laden

Compact Twin Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Triple Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

KARIO Sasazuka
Shibuya
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 364 beoordelingen
De prijs is € 156
26 mei - 27 mei
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-12-8 Higashi-Soya, Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0033
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.586 beoordelingen
De prijs is € 62
26 mei - 27 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HANEDA INN Tokyo
Haneda Inn Tokyo
Haneda Hotel Ota
HANEDA INN Hotel
HANEDA INN Tokyo
HANEDA INN Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Haneda Inn
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Kevin
8 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lars, Upplands Väsby
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tuty, Westbury
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tuty
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thomas
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carla, Concho
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Carla
6 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Kimberly
Reisde met partner
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TUAN, Seattle
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TUAN
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Janine
15 apr 2025
Positief: Netheid
Janine
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Dave
Reisde met familie
12 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Dora
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dora
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kiyoshi
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
???
3 apr 2025
???
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kana
Reisde met familie en kleine kinderen
19 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HIROFUMI
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROFUMI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
11 mrt 2025
Andy
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Elena
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Chad
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Chad
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Donna
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
他の口コミと似たような感想です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Paul w
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul w
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nikah
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikah
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Kyoko, Baltimore
28 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tammy
Reisde met familie
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied
Tammy
1 nacht verbleven in januari 2025