Hotel Marine Palace

3.0-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie in de buurt van Kovalam-strand

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Marine Palace

Vlak bij het strand
Gratis parking
Standaard kamer | Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Restaurant
Lobby

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Keuken
    Keuken
  • Airconditioning
    Airconditioning
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
NUP Road, Kovalam Beach Road, Vizhinjam, Neyyattinkara, Kerala, 695527

In de buurt

  • Kovalam-strand - 1 min. wandelen
  • Lighthouse Beach - 9 min. wandelen
  • Vellayani Lake - 4 min. rijden
  • Strand van Vizhinjam - 13 min. rijden
  • Samudra Beach Park - 18 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Dhanuvachapuram - 22 min. rijden
  • Thiruvananthapuram (TRV-Internationale luchthaven Trivandrum) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sunset Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪Coconut Grove - ‬6 min. wandelen
  • ‪Santana Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Rock Cafe - ‬2 min. wandelen
  • ‪Hotel Sea Face - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Marine Palace

Hotel bij een winkelcentrum
Kovalam-strand is niet ver van Hotel Marine Palace, waar gasten genieten van een terras, een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een bar en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en kranten in de lobby
  • Een receptieruimte, een lift en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Marine Palace hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals kluisjes en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Donsdekens en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, keukens en koelkasten

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 30 meter van de accommodatie
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 50 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: INR 160 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Omheind zwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Keuken
  • Koelkast
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 400.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 160 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 400.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.30 uur tot 18.30 uur
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marine Palace
Hotel Marine Palace Thiruvananthapuram
ine Palace Thiruvananthapuram
Marine Palace Hotel
Marine Palace Thiruvananthapuram
Hotel Marine Palace Hotel
Hotel Marine Palace Neyyattinkara
Hotel Marine Palace Hotel Neyyattinkara

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Marine Palace over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 06.30 uur tot 18.30 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Marine Palace?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Marine Palace voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Marine Palace inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Marine Palace uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Marine Palace een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar staat Hotel Marine Palace?

Dit aan het strand gelegen hotel in Neyyattinkara ligt op 5 minuten wandelen van Kovalam-strand en Strand van Hawah. Ook Lighthouse Beach en Kovalam Beach liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Hotel Marine Palace

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 25 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anupama

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
A decent hotel
Overall the hotel was decent and the staff is really helpful. What they lack in terms of establishment, they make up for it with their service team. We had breakfast and dinner and it was decent.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Velupillai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Rohith

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AC rooms not provided. Free breakfast not provided, they were not informed about free dinner. Details of accommodation like Ac/ free dinner/ Free breakfast not shown in invoice or receipt
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Jessie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good Location, bad ambiance
Not worth the price. Very disappointed. The front desk folks not helpful at check in and the rooms are mediocre The area around the hotel is nice and close to the beach
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay at Marine Palace Hotel
Fantastic staff, Fantastic location, Fantastic food Manager Harrie and staff arranged our pick up at Trivandrum Airport and transfer to the Hotel Marine Palace. They also arranged all our trips and tours with private air conditioned car and driver guide. We visited Temple Elephant parades, Tea Plantations, A trip to the tip of India where the Oceons meet and a spectacular boat trip in the Back Waters all recommended by staff. The hotel public areas and our rooms were spotlessly clean and my room was spacious with fine shower suite and access to a veranda overlooking the Arabian Sea and beautiful sandy beach. Location was central for lots of shops and restaurants but also quiet and peaceful. Can’t thank staff enough, they looked after us very well. Harrie booked or train for our onward journey to Kochi and was there at the station when we arrived by taxie. He accompanied us to our train carriage and ensured all was good for us and we knew where to go when we arrived at Kochi for our further stay there. We will defiantly be back and HIGHLY RECOMEND THIS HOTEL TO OTHERS.
8 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

John, Vienna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, good location.
From the outset the staff were exceptionally friendly and we knew they would always do what they could to help. The room was comfortable and clean. One thing which surprised us was that they asked us each morning whether we wanted the room cleaned, at first we thought it was charged extra, but it wasn't and they did a good job. The hotel is not on the main beach-front which is both good and bad. Obviously the view was not quite as good, although we could see the sea. But it also meant we did not get the awful, loud karaoke from the big events at the other end of lighthouse beach.
13 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stayed in a family suite - it was ok, but overpriced
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ビールが安い
ここのレストランはケーララ州の禁酒法下でのライセンスを持っている。そのうえ合法、非合法を問わずビール大瓶1本、200ルピーが他のレストランや他の地域の相場であっが、このホテルは140ルピーと安い。そのため地元インド人も朝昼晩と何人も途切れることなくビールを飲みにくる客がいた。 今回旅行でこのホテルは唯一、蚊が入ってきた。バストイレ室の換気扇の外または内側に防護網がないからだ。夜寝るときはバストイレ室のドアを確実に閉めて寝た。 プールにはデッキチェアも何脚かあり、毎朝消毒もしているので安心できる。マネージャーも親切であった。ただ、宿泊条件を見落としたのか、他のホテルはすべて朝食込みであったが、このホテルは別料金であった。

8/10 – Goed

Sheila and Kevi, Pevensey Bay East Sussex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic Hotel close to the beach and restaurants
The hotel was basic but very clean and tidy. Clean sheets and towels every day. Room cleaned every day. Bed very comfortable and Air Con and Fan in every room. Staff very friendly and helpful when my husband fell ill one night. Would recommend to anyone wanting just basic hotel room. Breakfast very good but dining room a bit dingy. It is situated in the mainly Indian part of Lighthouse Beach and although very busy with Indian tourists at Christmas and New Year absolutely no problems. Excellent service by Hotel staff.

2/10 – Ontzettend slecht

Madhukar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I've stayed in
One of the worst hotels I've stayed in. Cramped room, outdated furniture,dirty linens. No wi-fi in the room and lack of car parking space. Only one word for this hotel -- AVOID

8/10 – Goed

Lynn, UK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable Hotel near to the amenities.
Hotel staff welcoming and helpful. Pool area and approach needed a bit more looking after but overall a good stay. The food was very good and reasonable.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lovely staff but hard bed
The staff were lovely and helpful but the bed was very very hard and uncomfortable. Fridge didn't work,the light by the bed didn't work,no tea or coffee making facilities. Wifi only accessible in the lobby.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service
Hjälpsam och trevlig personal.
Poolen och poolområdet sänker helhetsbetyget.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient, close to beach and restaurants
Whilst the hotel was typical of Indian standards we were unable to use the pool as it was so dirty.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The hotel is currently under construction. Currently, no lift. If you have aged persons and a third floor room, you are in soup! Otherwise, hotel stuffs are nice and the room cleanliness is OK . Toilet is nice and clean and that's why I liked this hotel. Location wise is also very close to the beach.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Deal
Very nice hotel......except the ceiling fan every thing was very good.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to parking lot
A very standard clean two star hotel. Pub below hotel!

8/10 – Goed

prem sagar, New Delhi, Delhi, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
awesome location
the hotel is superb wrt its location.just a walk away from beach .it is maintained quite nicely. the add of hotel is nt right...it says vizhijam..whereas it should be only kovalam beach.

6/10 – Redelijk

Paul, London, UK.

Negatief: Comfort kamer
Marine Palace Hotel in Kovalam for all the noise
Main problem was lack of hot water most of the time, though in the hot climate that was less of a difficulty. The central situation makes it vary noisy, at least in the room where I was, facing the busy road, and the temple, with a lot of music, singing and drumming being broadcast by loudspeakers, starting early morning. My last night was to be a special festival there, and the noise was to go on all night, but forftunately I left at 2 am. for my flight.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laut, unsicher, nicht noch einmal
Genau über die Strasse vom Hotel ist ein Shiva-Tempel, der einen um 5:30h mit lärmender Musik weckt. Während meines Aufenthalts hat die Hotelleitung mich einfach in ein anderes Zimmer verfrachet und dazu in meiner Abwesenheit all meine Sachen umgezogen.

4/10 – Matig

dr.ashokkumar, kadapa, AP,INDIA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charges we are paying is not worthy of so much cost

4/10 – Matig

Jayram, Varanasi,India

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Marina Palace
The is not a star hotel,which was supposed to be 3 star. They first provided me a room which has very small wash room, A.C. non functional, TV not functional. Only after they changed the room after complain it was comfortable to a extent only.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marine palace, Kovalam
The room service was very poor and there was no staff available to help out. Also, there was no non vegetarian food available.

6/10 – Redelijk

Hans, Kalmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kovalam - Marine Palace Hotel
Ganska fräscht hotell med bra personal men med några negativa detaljer: inget varmvatten; granne med ett Shiva-tempel som har mycket ljudliga mässor vid soluppgång (problemet) och solnedgång. Kovalam i allmänhet är mer av en byggarbetsplats fyllt med mycket påträngande försäljare. Sopor lite här och var och soptipp längs en av bakgatorna. Det kanske är Indien och bara att acceptera. Men jag tror att turistorten skulle vinna på att reglera gatuförsäljningen; tiggeri och sophanteringen.