Hotel Marine Palace
Strandplezier in buitenzwembaden, dicht bij Kovalam-strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Marine Palace
Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Royal suite laden
Royal suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Estuary Sarovar Premiere , Poovar Island
Estuary Sarovar Premiere , Poovar Island
Zwembad
Spa
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
7.2 van 10, Goed, (74)
De prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
13 jan - 14 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
NUP Road, Kovalam Beach Road, Vizhinjam, Neyyattinkara, Kerala, 695527
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 160 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: INR 400.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.30 uur tot 18.30 uur
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marine Palace
Hotel Marine Palace Thiruvananthapuram
ine Palace Thiruvananthapuram
Marine Palace Hotel
Marine Palace Thiruvananthapuram
Hotel Marine Palace Hotel
Hotel Marine Palace Neyyattinkara
Hotel Marine Palace Hotel Neyyattinkara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Marine Palace
Beoordelingen
6,2
7,2/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
17 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Velupillai
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Velupillai
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Rohith
Reisde met familie
26 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rohith
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Jessie
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good Location, bad ambiance
Jessie
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Irene
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay at Marine Palace Hotel
Irene
8 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
John, Vienna
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, good location.
John
13 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ビールが安い
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Sheila and Kevi, Pevensey Bay East Sussex
6 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic Hotel close to the beach and restaurants
Sheila and Kevi
2/10 – Ontzettend slecht
Madhukar
30 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I've stayed in
Madhukar
8/10 – Goed
Lynn, UK
20 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable Hotel near to the amenities.
Lynn
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lovely staff but hard bed
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Kenneth
13 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Hjälpsam och trevlig personal.
Kenneth
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jan 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient, close to beach and restaurants
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2013
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Deal
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 dec 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to parking lot
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
prem sagar, New Delhi, Delhi, India
3 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
awesome location
prem sagar
6/10 – Redelijk
Paul, London, UK.
24 feb 2012
Negatief: Comfort kamer
Marine Palace Hotel in Kovalam for all the noise
Paul
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 jan 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laut, unsicher, nicht noch einmal
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
dr.ashokkumar, kadapa, AP,INDIA
19 nov 2011
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dr.ashokkumar
4/10 – Matig
Jayram, Varanasi,India
23 sep 2011
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Marina Palace
Jayram
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 sep 2011
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marine palace, Kovalam
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Hans, Kalmar
25 nov 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer