Hotel Hansa

Hotel met een nachtclub en een 24-uurs receptie in Stuttgart-West

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Hotel Hansa

Deluxe driepersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden, een bureau
Receptie
Kamer (with Balcony) | Uitzicht vanaf balkon
Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden, een bureau
Exterieur

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
25 dec - 26 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Kamer (with Balcony)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Pillowtop
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Silberburgstr. 114 -116, Stuttgart, BW, 70176

In de buurt

  • Kultur- und Kongresszentrum Liederhalle - 7 min. wandelen
  • Königstrasse (winkelstraat) - 10 min. wandelen
  • Schillerplatz - 17 min. wandelen
  • Schloßplatz (Paleisplein) - 17 min. wandelen
  • Milaneo - 5 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Metrostation Schloss-/Johannesstraße - 4 min. wandelen
  • Stuttgart Feuersee SEV Station - 6 min. wandelen
  • Stuttgart (STR) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fietsen Radcafé - ‬5 min. wandelen
  • ‪Bona’ Me - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mókuska Caffè - ‬4 min. wandelen
  • ‪RAGAZZI Pizzeria Napoletana - ‬5 min. wandelen
  • ‪Kebaphaus am Feuersee - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Hansa

Hotel vlak bij Dierentuin Wilhelma
Overweeg een verblijf bij Hotel Hansa en geniet van een nachtclub, een kunstgalerij ter plaatse en een shoppingcenter ter plaatse. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een kruier/portier en gratis kranten
  • Een automaat, een lift en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 78 kamers hebben voorzieningen zoals gratis wifi, geluiddichte muren en gratis kranten.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Verwarming en draagbare ventilators
  • Hypoallergeen beddengoed en pillowtopmatrassen
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Duits

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag), gratis kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag)
  • Overdekt lang parkeren ter plaatse (EUR 10 per dag)
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 11.00 uur: EUR 15,90 voor volwassenen en EUR 15,90 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Designerwinkels
  • Kunstgalerij
  • Nachtclub
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op verzoek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 81 cm

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast op verzoek
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 6 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 25 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15.90 voor volwassenen en EUR 15.90 voor kinderen
  • Betaald parkeren (overdekt): EUR 15 per dag
  • Toeslag voor lang parkeren (overdekt): EUR 10.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 25 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hansa Hotel Stuttgart
Hansa Stuttgart
Hotel Hansa
Hotel Hansa Stuttgart
Hotel Hansa Hotel
Hotel Hansa Stuttgart
Hotel Hansa Hotel Stuttgart

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Hansa?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Hansa?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Hotel Hansa van één nacht voor twee volwassenen op 25 dec. 2024 min. € 53,17, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Hansa voor parkeren?

Parkeren kost EUR 15 per dag. Lang parkeren is beschikbaar voor EUR 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Hansa inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Hansa uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Hansa?

Dit hotel ligt in Stuttgart-West, op 10 minuten wandelen van Kultur- und Kongresszentrum Liederhalle, Theater of Old Town en Diakonie-Klinikum Stuttgart. Ook Königstrasse (winkelstraat) en Katharinenhospital liggen op een kwartiertje wandelen. Metrostation Schloss-/Johannesstraße en Metrostation Berliner Platz-Hohe Straße liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Hansa

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 142 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Betreurend oud en vergeten hotel
Slecht, oud en verschrikkelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

PATRIZIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff. Easy walking distance from centre and Christmas market. Not much storage space in the room but enough for very short stay
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Klaus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Preis Leistungsverhältnis
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Emna

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid
1. Registrierung: Sehr lange Wartezeiten beim Check-in aufgrund unorganisierter und langsamer Mitarbeiter. 2. Frühstück: Falsche oder unvollständige Informationen durch das Personal. Uns wurde gesagt, dass das Frühstück von 6 bis 11 Uhr angeboten wird, ohne den Hinweis auf zusätzliche Kosten. Selbst beim Frühstück wurde nicht darauf hingewiesen, und die Gebühr wurde erst beim Check-out berechnet. 3. Ausstattung: Der Aufzug fährt nur bis zum 4. Stock, was für Gäste mit Gepäck oder Mobilitätseinschränkungen unpraktisch ist. Zudem war die Beleuchtung in den öffentlichen Bereichen sehr dunkel und hätte freundlicher gestaltet sein können. Insgesamt ein Aufenthalt mit gemischten Eindrücken, da diese Punkte den Komfort und die Zufriedenheit der Gäste beeinträchtigt haben.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Murad

1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vera

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is kept in bad shape. I had to ask to even get my room cleaned. The hotel is extremely noisy. You hear doors being slammed all night/early morning long and people talking even if they are a distance away! It was a very unpleasant experience and stay! Not relaxing at all.
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundliches und zuvorkommendes Personal an der Rezeption. Die Zimmer waren sehr sauber und komfortabel. Großes Lob an die Reinigungskräfte.
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Stefan

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Unseriöse Sterne- nicht mal ein Haken zum aufhängen, winzige Zimmer, Bad ohne Heizung. Nie wieder!!
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

DR. FEDERICO

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, but small room; very friendly personel
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

nadege

3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Hiromi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mit dem öffentlichen Verkehrsmittel schnell erreichbar
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its very quiet the bed and pillows are very confortable
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Antonella

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

azzurra

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider eine sehr unfreundliche und pampige Mitarbeiterin!!!! Defekte Bodendielen und Duschtüre sowie Undichte Fenster und Eingangstüre zum Zimmer, deshalb war es extrem Laut.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super nettes Personal!
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

salome

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay in central location
5 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ralph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Much better than expected. One of a few hotels that were reasonable priced during Stuttgart exhibition time. Nice and very helpful staff recommending nice restaurant (Cavalino). Breakfast was quite good also.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Mathias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Frühstück, nettes Personal.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmertüre scheint mal komplett ausgebrochen gewesen zu sein: Risse im (dünnen) Türblatt, die originalen Scharniere leer, 3 billige Scharnieren statt deren angebracht. Türschließer abgebaut (sind die nicht Pflicht in Hotels). Zudem keine Schallschutzleiste, da hätte man bequem eine dicke Illustrierte unter der Tür durschieben können. Entsprechend laut war es in der Nacht und da das Zimmer direkt am Treppenhaus war, war echt Betrieb bis in die frühen Morgenstunden. Eigentlich nur einen Stern. Die mittelmäßige Bewertung ergibt sich aus dem Preis und dem super netten Personal.
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

sem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
downgraded room, no refund
I paid for a doble room with balcony for two days. Arrived at 10am and asked for an early check in since I had to be working all day so I didn't have to bring all my important things (laptop, etc.) with me all day, but the girl at reception didn't even ask anyone or checked if the room was already available. That's ok but... When I got back to the hotel at night, another receptionist told me they had made a mistake and I no longer had a room with balcony but a regular room for the first night (which is cheaper than what I paid for). They didn't offer a refund or anything, just the option of changing rooms in the morning. Next morning, before leaving for work for the day, I went to reception to change the room. The girl (same as the day before) told me that she didn't know if the room was available and that I could leave my luggage again at reception and check again at night when I got back. I asked her to at least spend two minutes of her time to check if the room was empty, after all she made the mistake of giving my room to someone else. She did with a bit of bad manners after I insisted. It took her literally 2 minutes. She came back and slapped my room key at the front desk where I was waiting, without saying anything else and going back to her own things. I understand people can make mistakes, but at least treat your client better when you make a big mistake like this. Also, they never offered me a refund. Hotel is ok but shame on how all this was managed.
2 nachten verbleven in september 2024