Jamont Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie met buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Jamont Hotel

(Motor)bootvaren
Uitzicht vanuit accommodatie
Details aan de buitenkant
Premier suite (Executive LV3) | Uitzicht vanuit de kamer
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale en internationale gerechten

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Mercedes Boulevard, Barangay 1, Sipalay, Negros Occidental, 6113

In de buurt

  • Campomanes-baai - 17 min. rijden
  • Danjugan Island Marine Reserve - 18 min. rijden
  • Sipalay Eco Port - 19 min. rijden
  • Punta Ballo Beach - 22 min. rijden
  • Ubong-grot - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sipalay Food Park - ‬4 min. wandelen
  • ‪Kyla’s Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Nataasan Resort, Sipalay - ‬9 min. rijden
  • ‪La Veranda - ‬1 min. wandelen
  • ‪Espinosa Eatery - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Jamont Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Jamont Hotel en geniet van een buurtwinkel, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, La Veranda, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een conferentiecentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), barbecues en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 52 kamers hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Satellietzenders, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: PHP 120 tot 300 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • La Veranda

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kruidenier/supermarkt

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby
  • Kruidenier/supermarkt
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Aan het strand
  • Barbecue
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Gebouwd in 2006

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: PHP 300

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 05.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer PHP 120–300 per persoon
  • Toeslag voor laat uitchecken: PHP 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jamont Hotel Sipalay
Jamont Sipalay
Jamont
Jamont Hotel Hotel
Jamont Hotel Sipalay
Jamont Hotel Hotel Sipalay

Veelgestelde vragen

Beschikt Jamont Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 06.00 uur tot 22.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Jamont Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Jamont Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Jamont Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Jamont Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van PHP 300 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Jamont Hotel?

Dit hotel in Sipalay ligt aan het strand en bevindt zich op 15 km afstand van Punta Ballo Beach, Sipalay Eco Port en Campomanes-baai. Ook Salvacion Cave en Maricalum Mining Corporation Ruins liggen op 20 km afstand.

Beoordelingen over Jamont Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 31 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anna Marie

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the proximity of the hotel to the beach. We were disappointed with the poor upkeep and maintenance of the hotel.
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーがチョロチョロ
シービューと言ってもバルコニーから身を乗り出さないと海が見えませんでした。 ロケーション、スタッフはとても良いので、次回は安い部屋にします。
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Very close to beach ,wonderful staff,so polite and friendly
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Vivian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NEVER AGAIN!
Heed my advice - Never ever book a stay here. I booked a junior suite which was supposed to include 2 bedrooms with a queen bed and single bed for each room for 6 persons. When we arrived, the receptionist asked my sister to take a look at the room which was in the 3rd floor. When they came back my sister informed me that there were only 2 beds in the room which will be given to us. So, how can we fit 6 people in 2 beds? I was tired since our trip took more than 4 hours and we had to wake up at 3am; so i got angry. I told the receptionist to call the manager after we showed her our booking receipt which clearly indicated the # of rooms & beds which we paid for. After a heated discussion, we ended up taking a room w/ 3 beds. Furthermore, the place was dark; it smelled musty. There cobwebs behind the curtains. Wifi was non-existent in the rooms; you had to go down to the reception area to get a decent signal. There was also no “city view”, just the parking lot view. WORST HOTEL EVER!
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Dinah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jonas

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad experience. No wi-fi on the room even the discription and bookingreference said so. 500 PH deposit also came as a surprise no info. The restaurang was a total disaster. Cold food and staff that had no idea how to treat paying custumers. Breakfast was even as bad. Orded what i thought was easy, fried eggs and bacon. Got deepfried eggs and bacon cold of course. Cant recommend this place.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Jackie

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist are nice and the area is close to the market which is good. We saw cockroach twice when we went inside the room! The electrical outlet next to my bed was unusable coz it was left open with the wirings visible. There's no telephone in the room. Wifi doesn't work at all. The shower head won't stay on it's holder. We ordered breakfast and it was a long wait. The food wasn't good. I was disappointed coz the hotdogs that my nephew's ordered was sour. The tapa was chewy and hard. The water from water dispenser (that my nephew and brother already drink) was dirty. The crew wasn't even apologetic after telling them about the problem. I was with my family treating them on a vacation but our stay at the hotel was not what I wanted for them to experience.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

dingdong, dumaguete

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
angeli from the frontdesk is very accomodating.but the service in the restaurant is very slow ..
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Angeline

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room is small and dirty.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

masaru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ここなら安心、シパライ一番
セレスバス降り場のすぐ横で安心、コンビニエンスが併設で便利、大きなマーケットと大きなナイトレストランがすぐ近く、砂の長いビーチ
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Cheruvim Gay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Way to expensive for what you get. Room was in very poor condition. Tv not working, no wifi, air-conditioning not adjustable. No trust of the staff so you need deposit for the key and room inspection when you leave.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Close to everything hotel is downtown. Staff was very helpful arrange for a island hopping tour. The swimming pool is open 24 hours a day at night all you have to do is ask the staff to turn the lights on .
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Joel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Refrigerator so dirty, bathroom are flooded, nice close to the market
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just a block from the beach. Staff are friendly and accommodating. Comfortable room. Good WiFi.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mac, Jomtien,Thailand

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anything but what is advertised.
Staff was wonderful, but apparent ownership controlled not only the city but everyone that worked there with the threat of termination. Bugs in bed, mattress cover had blood and urine stains, no wi-fi, food when available was awful. Charged extra for using the swimming pool with a guest. One of the worst hotels I have ever stayed in.
18 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Arlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Accommodating friendly staff, comfortable bed.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Vidar, Norway

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peaceful and old-fasioned.
We spent this years CHRISTMAS at this hotel. Peaceful and relaxing it was! Safe, guarded parking-space for our car, a big "family-room" (although equipped with only ONE chair...), no noise neither from the hotel nor from the surroundings.
3 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Richard, Philippines

Negatief: Personeel en service
we have a very bad experience
My additional guess was not properly coordinated between expedia and the hotel which leads us to pay again. as per the hotel front desk expedia receipt is not valid. Front desk has No etiquette and no manners
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Johna Grace

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had Fun
The room was clean and their services were good with accommodating staff. If I were to go back in Sipalay, I will still choose Jamont Hotel. Hope they will have bathtub.
1 nacht verbleven in augustus 2017