Hotel Kokomo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een sauna en een restaurant in Shimanto

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Kokomo

Spa
Exterieur
Een bureau, gratis wifi
Receptie
Spareceptie

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
366 Uyama, Shimanto, Kochi, 787-0015

In de buurt

  • Fuba Hachiman-schrijn - 19 min. wandelen
  • Ichijo-schrijn - 2 min. rijden
  • Museum over de Plaatselijke Geschiedenis van Shimanto - 3 min. rijden
  • Libellepark - 4 min. rijden
  • Kaap Ashizuri - 39 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Ekawasaki - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪物産館サンリバー四万十 - ‬3 min. wandelen
  • ‪いちもん家 - ‬3 min. wandelen
  • ‪すき家 - ‬11 min. wandelen
  • ‪しなとら中村店 - ‬8 min. wandelen
  • ‪丸亀製麺四万十店 - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Kokomo

Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Hotel Kokomo en geniet van een wasserij, een sauna en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijt met selfservice (toeslag) en een automaat
Kamervoorzieningen
De 60 kamers hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gemeenschappelijke badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks zelfbedieningsontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: JPY 200 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gemeenschappelijke badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 21.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 200 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kokomo Shimanto
Kokomo Shimanto
Hotel Kokomo Hotel
Hotel Kokomo Shimanto
Hotel Kokomo Hotel Shimanto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kokomo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Kokomo voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Kokomo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kokomo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Kokomo?

Dit hotel in Shimanto ligt op 2 km afstand van Fuba Hachiman-schrijn en Ichijo-schrijn. Ook Tamematsu Park en Museum over de Plaatselijke Geschiedenis van Shimanto liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Kokomo

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 65 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

yee man

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置不錯
從中村JR車站步行5-8分鐘便到達酒店,酒店對面也有食店和超市,這食店連續食了兩晚,價錢不貴,味道很好。員工不太懂英文,但也會盡力幫忙,態度親切。酒店有免費電動單車借出,但單車頗殘舊,踩到沈下橋會很吃力,因為入山路後頗多斜坡。酒店有點老舊,地毯有異味,但床舖和洗手間也算整潔,以這個價錢來說不太差。酒店有迷你溫泉和澡堂,房內沒有沖涼地方,如喜愛泡溫泉也不會介意。入住第一晚因酒店溫泉壞了,酒店提供溫泉卷和到附近溫泉,亦負責支付的士費用,這點很讚!酒店有早餐提供,現場支付也只是100日元,雖然只是普通洋式或日式早餐,但味道不錯。大堂在一樓,地下有電梯,但要通知他們少才會開啟,建議攜帶大型行李的客人,要先上一樓通知他們,電梯才可以到地下。以這價錢來說,這酒店算不錯。
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

hitoshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Wöödy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間小昏暗,清潔欠佳,早餐無趣,可免費停車
房間很小,昏暗,有灰塵跟塵蟎,很不舒服,公共澡堂浴池非常髒,很噁心,早餐非常普通....有免費停車場。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コギレイで駐車場も停めやすい 料金もリーズナブルで朝食は¥100 私は充分満足です
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Kazuyuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
Practical but with Japanese-style features.
This hotel offered a great breakfast (choice of Japanese or Western food) which was included in the price but only costs 200 yen if you had to pay for it. Seating for breakfast is on the floor, Japanese style, and this whole hotel is a place where you need to take your shoes off as you enter. I had to take a smoking room but there was nothing smoky about it. Current cleanliness was fine, but the carpets throughout the hotel sure could use replacement. There was a toilet and sink in each room, but bathing is in a shared bathing room... one for men and one for women. This was not particularly appealing to me but I went with it. The main thing is to wash your body in the stool/shower area and don't get dirt or soap in the soaking tub. I did not use the soaking tub at all. I was travelling with my 6 year old daughter and thank goodness on the first day some wonderful stranger woman spent about 45 minutes of her time to help my daughter bathe. This is something to think about if you are travelling with family, as men cannot enter the women's bathing room and limited bathing hours prevent sneaking in there at 3:00 AM as I had hoped to do. There was coin-operated washers and dryers for laundry.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
令人失望的旅館
除了有免費停車場和附近有便利店之外,這間酒店沒有好評價。 房間沒有浴室,如要沖涼,必須往酒店的公眾浴場,設施殘舊。 早餐是有限制,日式或西式餐,沒有凍飲
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
On convenient location near train station. Walking distance to restaurants.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
思ったよりいい
中村のこのぐらいの宿としては珍しく大浴場があり、しっかりと休める。部屋はシンプルに古いけど、嫌な感じはなかった。朝食のおにぎりセットは巨大なのにわずか100円というのがうれしい。ただしコンセントが機能していない部屋もあるのでその点はマイナス。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
大浴池很好,就算是不方便(因為房間內沒有浴室).如你有大行李的話進入或離開會比較麻煩,因為要經過二樓換拖鞋.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゴールデンウィークに利用したが値段も手頃で 立地も良く朝食の量も多く満足です!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
100円朝食。いつも助かってます。お風呂も一日の疲れが癒されます!
3 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
506号に宿泊しましたが雨の滴る音がうるさ過ぎて寝れませんでした。壊れた雨どいが外にあるのか?ってぐらいの騒音でした。
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
청결상태도 안좋고 방음도 전혀 안되는 최악의 숙소였습니다. 또한 룸 샤워시설도 없어 7층에 있는 사우나에 가서야 샤워를 할 수 있었습니다.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

JUNICHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパ良し!
駅近で助かる。朝食は、和洋どちらか選べてしかも百円!コンビニも近くにある。Wi-Fiが繋がりにくかったのが残念。
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Yuji, 神戸市

駅から5分ほど歩きました。すぐ前に土産物屋や食事処があり便利でした。風呂が最上階にありロケーションがよかったです。お湯はちょっとぬるかったです。沸かし湯だったらもう少し温度を上げてほしいなと思いました。朝食はおにぎりでしたが、ボリュームがあり、おかげで昼過ぎまで腹が持ちました。チェックイン時のフロントスタッフの対応が要領が悪かったのが残念です。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Harry, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service
房間细,只可放ㄧ㢳双人床,ㄧ㢳窄小的电視台。迷你雪柜及ㄧ張椅。洗手間沒有浴室,ㄧ定要去公眾女湯或男湯。最差是wifi,時常断缐,要加强改善。加¥100/人,便可選中或西式早餐。職員服務態度好。整体来説酒店是整㓗舒適的。
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
早餐只需JPY100, 很低食.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
近くにコンビニあります。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2018