Hotel Kokomo
Hotel met een sauna en een restaurant in Shimanto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kokomo
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Crown Hills Nakamura
Hotel Crown Hills Nakamura
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, (75)
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Over deze buurt
366 Uyama, Shimanto, Kochi, 787-0015
Over deze accommodatie
Hotel Kokomo
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kokomo Shimanto
Kokomo Shimanto
Hotel Kokomo Hotel
Hotel Kokomo Shimanto
Hotel Kokomo Hotel Shimanto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kokomo
Beoordelingen
7,2
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 jan 2020
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
yee man
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置不錯
yee man
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
hitoshi
Reisde met familie
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hitoshi
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Wöödy
2 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間小昏暗,清潔欠佳,早餐無趣,可免費停車
Wöödy
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Kazuyuki
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuyuki
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
John
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Practical but with Japanese-style features.
John
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
令人失望的旅館
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
思ったよりいい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
JUNICHI
19 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパ良し!
JUNICHI
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Yuji, 神戸市
28 nov 2018
Yuji
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Harry, Hong Kong
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Harry
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 nov 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018