12 Rue Abane Ramdhane, Setif, Wilaya de Sétif, 19000
In de buurt
Pretpark van Sétif - 4 min. wandelen
Park Mall - 5 min. wandelen
Museum van Sétif - 9 min. wandelen
Salle des Exposition - 3 min. rijden
Ruïnes van Djemila - 51 min. rijden
Lokaal vervoer
Setif (QSF-Ain Arnat) - 16 min. rijden
Restaurants
Havana Restaurant - 5 min. wandelen
Restaurant L'Hacienda - 13 min. wandelen
Al Khawali Breakfast - 15 min. wandelen
مطعم قلعة الشام - 13 min. rijden
Café Ain Romane - 10 min. rijden
Over deze accommodatie
Hotel Azdif
Hotel in het stadscentrum
Overweeg een verblijf bij Hotel Azdif en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Gratis valetparkeerservice
Gratis vervoer van/naar het winkelcentrum, een vergaderruimte en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Meertalig personeel, conciërgeservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Azdif hebben leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
Badkamers met regendouches en badkuipen of douches
Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
Balkons, verwarming en dagelijkse schoonmaak
Talen
Arabisch, Engels, Frans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
Gratis valetparkeren ter plaatse
Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 11.00 uur
Een koffiebar/café
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Dingen om te doen
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij het onthaal
Gastendiensten
Conciërgeservices
Dagelijkse huishoudservice
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Huwelijksservices
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
Computerstation
Vergaderruimte
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Rolstoeltoegankelijk restaurant
Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad of douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Regendouche
Entertainment
Flatscreen-tv met premium satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar
Theezakjes/oploskoffie
Buitenruimte
Balkon
Meer
Airconditioning
Bureau
Geluiddichte kamers
Kluisje
Laptopvriendelijke werkplek
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Verwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 13.30 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan DZD 3000.0 per nacht.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
De stad heft de volgende belasting: DZD 200.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor extra bed: DZD 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Azdif Hotel
Hotel Azdif Setif
Hotel Azdif Hotel Setif
Beoordelingen over Hotel Azdif
Beoordelingen
5,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 4 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 4 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Rachid
Zakenreiziger
10 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Discriminatory and judgmental!!!
The welcome at the front desk was utterly repulsive, filled with judgment and discrimination. Steer clear at all costs!
Rachid
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
John
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel
We had a few minor issues (too few towels, hot water not working) that were resolved quickly. The location is great and all the staff were friendly. Parking was great. Food was great.
John
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Sabrina
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent
Exellent rapport qualité prix! Petit déjeuner copieux. Personel aux petit soins. Très propre rien a dire je recomande. À bientôt
Sabrina
2 nachten verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Samir
Reisde met familie
13 jan 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
À l’arrivée à la réception de l’hôtel, le service était lent et la réservation n’a pas été retrouvée par le personnel alors qu’elle était confirmée et après une heure d’attente j’ai enfin pu avoir la chambre.