Almont Hotel Sendai
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Aoba-wijk
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Almont Hotel Sendai
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room) laden
Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Semi-Double Non-Smoking laden
Semi-Double Non-Smoking
Alle foto's voor Single Room Non-Smoking laden
Single Room Non-Smoking
Gelijkaardige accommodaties
Sendai Kokusai Hotel
Sendai Kokusai Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, (1340)
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-4-10 Chuo, Aoba, Sendai, Miyagi, 980-0021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1760 voor volwassenen en JPY 880 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel
Almont Hotel Sendai Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Sendai
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuo
Reisde met partner
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuo
Reisde met partner
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Takayuki
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Junya
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junya
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mai
Reisde met een groep
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
10/10 – Uitstekend
yoshihiro
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshihiro
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tadashi
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadashi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Makoto
Zakenreiziger
5 dec 2024
Makoto
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kayoko
1 dec 2024
Kayoko
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
t
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
t
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KAWASHIMA
Reisde met familie
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAWASHIMA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katsuyuki
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuyuki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
NAOKO
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
osamu
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
osamu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Taishi
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taishi
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kyoko
13 okt 2024
Kyoko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
nobuhiko
11 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuhiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ted
11 okt 2024
Ted
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
CHIKAKO
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIKAKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Atsushi
Zakenreiziger
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atsushi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Motofumi
1 okt 2024
Motofumi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024