4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het complex van villa's en kamers is ingesloten gelegen nabij een uitgaansbuurt in de Camplung Tanduc (ongeveer 150 m van de straat). Er staan, en dat voor een 15-tal kamers, slechts 6 lig-zetels rond het zwembad, dat goed verzorgd wordt. Voor handdoeken voor de lig-zetels moesten ze altijd bellen en dan werden er 2 à 4 handdoeken gebracht. Het restaurant(ontbijtruimte) ligt aan het zwembad en is goed. Het "uitgebreide" ontbijt: Westers, Amerikaans, Indonesisch ofwel Japans is echter beperkt. De keuze was heel gelimiteerd. De House-keeping ploeg bestaat uit 4 à 5 personen die een kamer op 5 minuten opsmukken. Poetsen is iets anders, De douche zag bruin van de vuilte en de muren dof. Het toilet had vuile muren en lagen veel haren op de grond. Er was nooit iemand te zien aan de receptie. Die zat achter een muur, vermoedelijk tv te kijken of te gamen. We hadden in een mail (met Sujana) afgesproken dat ze ons op de luchthaven zouden komen afhalen. Dat was geen probleem en zou ons slechts 250.000 IDR kosten. Als we aankwamen was er echter niemand van Artemis op de luchthaven. Na een telefoontje kregen we als antwoord dat de driver andere mensen had meegenomen omdat hij niet wist wie hij moest afhalen. Daar stonden we. We hebben ons dan maar gericht tot een taxi service op de luchthaven .Die vroegen 400.000 IDR. Na afbieden hebben ze ons dan voor 250.000 IDR naar het hotel gebracht.
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in februari 2019