Fosshotel Hekla
Hotel met 2 spabaden en een sauna in Selfoss
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fosshotel Hekla
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden
Familiekamer
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Blue Hotel Fagrilundur - On The Golden Circle
Blue Hotel Fagrilundur - On The Golden Circle
Bubbelbad
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (319)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Brjansstadir, Skeida- og Gnupverjahreppi, Selfoss, 801
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer ISK 18 voor volwassenen en ISK 9 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: ISK 3000 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hekla Hotel
Hekla Selfoss
Hotel Hekla
Hotel Hekla Selfoss
Fosshotel Hekla Hotel Selfoss
Fosshotel Hekla Hotel
Fosshotel Hekla Selfoss
Fosshotel Hekla
Fosshotel Hekla Hotel
Fosshotel Hekla Selfoss
Fosshotel Hekla Hotel Selfoss
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fosshotel Hekla
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 okt 2019
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Susan
2 sep 2022
Susan
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Simona
31 jul 2022
Positief: Netheid
Simona
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Guy, Paris
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Guy
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
andrew
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
andrew
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Arminas
Reisde met een groep
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arminas
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kathrin, Köln
Reisde met een groep
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathrin
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Frederic
Reisde met familie
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederic
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Johnny
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johnny
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
A
Reisde met partner
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Sara
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Island zum Kennenlernen
Sara
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Bjarni
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjarni
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Maria
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
George
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
George
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Val, Montreal
Reisde met een groep
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Val
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Kristi
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristi
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Chunda
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chunda
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Benjamin
3 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Jessica
25 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
paid for 2 nights, left after 1. Do not recommend
Jessica
2 nachten verbleven in september 2018