Hôtel Majuscule

Barokke accommodatie met een koffiebar/café en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Majuscule

Details aan de binnenkant
Flatscreentelevisie
Terras
Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (Mansarde)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Over deze buurt

Kaart
9 route de Sainte Marie aux Mines, Sélestat, Bas Rhin, 67600

In de buurt

  • Montagne des Singes - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Bibliothèque Humaniste Sélestat - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Kerk van Sainte Foy - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Cigoland Parc - 4 min. rijden - 2.4 km
  • Cigoland - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sélestat - 7 min. wandelen
  • Strasbourg (SXB-Internationale luchthaven Strasbourg) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Moon Asia - ‬14 min. wandelen
  • ‪Brasserie le Fox - ‬16 min. wandelen
  • ‪Leclerc Drive - ‬4 min. wandelen
  • ‪La Vieille Tour - ‬15 min. wandelen
  • ‪Restaurant a la Cigogne - ‬14 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hôtel Majuscule

Hotel vlak bij een treinstation
Geniet van een terras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice bij Hôtel Majuscule. Het plaatselijke restaurant serveert diner. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vergaderruimtes en gratis kranten
  • Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
  • Meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben veel comfort dankzij gratis wifi en gratis kranten.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders

Talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 10.00 uur in het weekend: EUR 10 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Meer

  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 18.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 18.00 uur tot 23.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal (tot 7 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 8.00 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 5.06 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 8.00 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Majuscule Selestat
Hotel Majuscule
Majuscule Selestat
Hôtel Majuscule Selestat
Hôtel Majuscule
Hôtel Majuscule Hotel
Hôtel Majuscule Sélestat
Hôtel Majuscule Hotel Sélestat

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Majuscule?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren met een gewicht van maximum 7 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hôtel Majuscule voor parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hôtel Majuscule inchecken?

Inchecken kan vanaf: 18.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Majuscule uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hôtel Majuscule?

Dit hotel in Selestat ligt op 2 km afstand van Montagne des Singes, Bibliothèque Humaniste Sélestat en Saint George-kerk. Ook Kerk van Sainte Foy en Cigoland Parc liggen op 3 km afstand. Station Sélestat ligt op 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hôtel Majuscule

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 75 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Danielle

Positief: Personeel en service
Vergane glorie
Vriendelijk personeel. Receptie opent pas om 18u, wat aan de late kant is. Hotel is erg gedateerd. Heeft ook geen lift. Badkamer erg verouderd en email in badkuip is versleten. Douchen moet je handmatig doen en douchegordijn ontbreekt (in kamer zus) of is onderaan beschimmeld (bij ons). Bed is aan de harde kant maar vooral erg smal (1.40m) Ontbijt in weekend verloopt niet vlot. Weinig keuze in broodsoorten (enkel stokbrood) en dit wordt maar mondjesmaat aangevuld. Wordt ter plaatse afgebakken en duurt soms wat langer. Ook beleg was vaak op. Wel heel veel keuze in gebak (meer dan de helft van buffet..) Parkeren kan je vlot aan de overkant van de straat op de parking van de supermarkt. Centrum Selestat ligt een dikke kilometer verder maar is zeker de moeite. Toch een fijn weekend gehad.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Françoise, Jambville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La seule chose c'est que pas d'ascenseur mais l'homme d'accueil a tout fait pour m'aider
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

jean-françois

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Jocelyne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Génial
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jean-laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel calme, personnel accueillant et très sympa
nous avons passer 3 nuit a cette Hotel tout c'est très bien passée, personnel souriant très sympathique l'endroit est très calme , et le buffet du petit déjeuner est très fournit il y en a pour tout les gout certes, la salle de bain et les sanitaire sont un peu datée pas trop au gout du jour .mais tout est parfaitement propre rien a redire sur quoi que ce soit très bonne établissement .
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Amandine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Toff, Sarreguemines

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre et bien éclairé je recommande . Chambre propre et salle de bain idem
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Claire

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Take proof of payment to this hotel.
The hotel was fine for the price paid. Unfortunately the staff had no record that the payment for my room had been taken in July when I originally booked and wanted me to pay again. The receptionist also asked me to speak with the manager who told me that they did not take the money in advance. Luckily I had proof that the payment had been taken in July . I had to leave that issue with the receptionist so they could look into it overnight. The next morning the receptionist ( who was different) had no information about the situation and as far as she was concerned I had not paid. I persuaded her to let me leave but she said we have your credit card details. I raised this later with hotels. Com and asked for confirmation that the hotel accepted that they had my July payment and that they would not take any more more funds from my account. I have been told that I have not been double charged which to me does not seem quite the same thing. I found all of this rather stressful and annoying. I will be checking my account to see what has happened.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

J-CHARLES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Ghislaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe petit dejeuner Très bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Perrine

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Véronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Lynette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel agréable. Taille de la chambre et confort tres agreable . Petit déjeuner tres varié
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle chambre avec baignoire, personnel chaleureux
2 nachten verbleven in maart 2019