11, M.1 Sun rise Beach, Koh Lipe, Koh Lipe, Satun, 91000
In de buurt
Sunrise Beach - 1 min. wandelen
Koh Lipe Walking Street - 4 min. wandelen
Ko Lipe Pattaya-strand - 12 min. wandelen
Serendipity Beach - 15 min. wandelen
Sunset Beach - 16 min. wandelen
Restaurants
Castaway Bar & Library - 9 min. wandelen
Nee Papaya - 4 min. wandelen
Thai Thai Restaurant - 3 min. wandelen
The Box Bar - 5 min. wandelen
Thai Derm Restaurant - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Salisa Resort
Hotel vlak bij Ko Lipe Pattaya-strand
Overweeg een verblijf bij Salisa Resort en geniet van een terras, een tuin en een wasserij. Met een ligging aan het strand en dineren aan zee is dit hotel de ideale locatie voor je zonvakantie. Het plaatselijke restaurant met visgerechten, Kin-D Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en hulp bij uitstappen/tickets
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Salisa Resort hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Ledtelevisies van 21 inch met satellietzenders
Balkons, waterkokers en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Thai
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: THB 180 per persoon
Een bar/lounge
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Restaurants ter plaatse
Kin-D Restaurant
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
Receptie met beperkte openingsuren
Wasserij
Gastendiensten
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Buiten
Aan het strand
Terras
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv van 21 inch met satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koffiezetapparaat/waterkoker
Roomservice
Meer
Airconditioning
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 20.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 180 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Salisa Resort Koh Lipe
Salisa Resort
Salisa Resort Satun
Salisa Satun
Hotel Salisa Resort Satun
Satun Salisa Resort Hotel
Hotel Salisa Resort
Salisa
Salisa Resort Hotel
Salisa Resort Koh Lipe
Salisa Resort Hotel Koh Lipe
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Salisa Resort?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Salisa Resort voor parkeren?
Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.
Hoe laat kan ik bij Salisa Resort inchecken?
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij Salisa Resort uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Biedt Salisa Resort een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.
Waar staat Salisa Resort?
Dit hotel in Koh Lipe ligt aan het strand, op 15 minuten wandelen van Sunrise Beach en Ko Lipe Pattaya-strand. Ook Hin Takon Chet en Koh Lipe Walking Street liggen op een kwartiertje wandelen.
Beoordelingen over Salisa Resort
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 41 beoordelingen
10 - Uitstekend
14
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 41 beoordelingen
8 - Goed
13
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 41 beoordelingen
6 - Redelijk
9
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 41 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
4
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Krissana
20 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Insel ist unglaublich voll. Sehr viele Menschen drängen sich auf sehr wenig Raum.
Das Resort ist über eine sehr unordentliche und zugemüllte, enge Zufahrt zu erreichen.
Der Zustand der Bungalows ist insgesamt renovierungsbedürftig. Der Fußboden (PVC) hat Löcher und war eingerissen. Klimaanlage funktionierte gut, hat allerdings viel schmutzige Flüssigkeit auf die Ablage darunter tropfen lassen. Das Bad hat nur eine sehr schwache Leuchte, die Zugangstür ist nur stark gebückt zu durchqueren (ca. 1,70m).
Es wird gereinigt, die Handtücher werden getauscht. Allerdings erfolgt die Reinigung nur unzureichend.
Das Personal an der Rezeption ist hilfslose bis unwillig.
Der Bitte Kleidung zum Waschen abzuholen wurde nicht entsprochen. Die Rückgabe war nach der Bezahlung an der Rezeption. Wurde nicht ins Zimmer gebracht.
Das Frühstück ist unzureichend. Toaster für das Brot zu klein. Toastgerät wiederholt defekt. Kaffee nicht genießbar, so dass wir den Kaffee gegen Barzahlung an der Bar bestellten.
Die Lage ist toll, unmittelbar am Strand. Preis und Leistung stehen in sehr schlechtem Verhältnis.
Unsere Mails an Expedia wurden nach über 72 Stunden noch nicht beantwortet.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Alexander
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Väldigt trevlig liten resort med perfekt läge . Dock lite dålig service vid restaurangen/baren
Alexander
10 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Alexandra
10 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Alexandra
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Patricia, Malaysia
Reisde met partner
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such calming place to be on earth. Staff's are very helpful and friendly. Do order their Ice Blended Coffee Caramel, it's to die for! Will definitely be back here again soon!
Patricia
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Mathurin
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expensive low standard bungalow😭
Salisa is a small paradise resort lokated direct on the beach. Unfortunately I dident have one of the three bungalows in the front of the beach, the locatipn of thi are just wunderfull and new fresh bungalows in two floors with a nice veranda and nice furniture. Our bungalow next to, just further inside was not the best standard, quire small and not so fresh, bathroom was no A/C and did not reflect tje price of what we pay, we was at Salisa for 12 nights, the last two night we was upgraded to the front bungalow which was the twi best days at Ko Lipe. Last night we left Ko Lipe i stead of moving back to the low standard bungalow. Breakfast is not international standard, it was a great disapointment, o ly thai standard breakfast. At 11 days we eat breakfast 9 days on the shopping street. Its strange, because Salus Resturant have one of the best and sheepest food on ko Lipe.
Thomas
13 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Steve
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable room, great service, perfect location
Perfect location on the beach with great service. The room is comfortable. Breakfast is meh.
Steve
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggeligt resort
Super hyggeligt resort loggende i gå afstand til Salling street. Vi ikke imponeret over morgenmaden. Der fandt vi lokalsted at spise istedet. Men alt i alt rigtig fint.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Mette Helena
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
I Was happy to visit, I had a cheap room. I Was happy with The Sunrise Beach. I found The staff Very helpfull. They paid my tuktuk arriving and leaving.
Mette Helena
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Robert
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt boende och personal
Jätte mysiga små stugor med sköna sängar, finns större också. Rummen hade AC, kyl, varmvatten, tillgång till vattenkokare mm. Jätte trevlig personal och nog bland den bästa maten man kan få tag på, på ön! Stranden är precis nedanför. Jag rekommenderar alla att bo här! I love Salisa!
En annan grej är att de står för taxin från båten till hotellet när man ankommer och samma sak nör man ska åka
Robert
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
하우스키핑 서비스가 별로였던 점 빼고는 대체로 만족함.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2019
Negatief: Voorzieningen
Everywhere on the island is more expensive than other places but for the amount we paid for this the only good thing about it was the proximity to the beach.
The rooms were dated and not very clean with big gaps in the doors and windows so we came back to mosquitos and cockroaches in our room every night.
The aircon was blowing out warm air and as one of the reasons we picked this property was to have aircon this was really disappointing and made our stay uncomfortable.
Breakfast was minimal and you had a choice of one egg, a tiny omlette or a tiny portion of scrambled eggs. There was the usual Asian dishes to choose from but nothing was labelled so you couldn't tell what it was and when I asked the staff they couldn't tell me (either they didn't know or couldn't speak English)
The front desk was run by very young people, there didn't seem to be any adult management around the place and therefore our issues weren't dealt with when we complained about the cockraoches and aircon.
The property is right on the beach which is great but they charge you for kayaks to explore the little islands nearby. very good massage at the place on site.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Koray
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Stranden är full med longtail båtar på hotellets strand som tyvärr åker fram och tillbaka. Men en10 min promenad längs stranden så kan du hitta lugnare strand. Deluxe villan va riktigt fin och härlig. Frukosten är väl helt ok, men så pr det överallt i Thailand. Kan tänka mig och komma tillbaka hit.
Koray
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Iselin
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 night stay at Salisa
The staff and the beach was very nice! The breakfast was ok, not so much to choose from. The aircondition smelled a little mold.
Iselin
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
YUJIA
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pretty good stay, wifi was stable, rooms clean.
Only issue was toilet doesn’t allow toilet paper to be disposed in the toilet bowl.
Ian
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
KAREN
27 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab stay in a beautiful place
Had a lovely relaxed stay
Staff so friendly and willing to help. Stayed in Sd4 about 45 second walk to an amazing beach.Breakfast good and included. Had lunch there once as tried different places.Prives competitive They organised our ferry to phi phi and taxi from resort. Spot on on timing and impressed they paid for the taxi. Coffee sachet in room which was mice every morning before breakfast
Kettle in Room si could buy own t3a/coffee if staying longer. Towels changed everyday .Might be sensible if they qsk3d if you need it as felt towels Wrentham dir5y a7nd woulxvhav3 dried in the heat anyway. 8ld be a bit more environmentally aware as I think most tourists wouldn't expect towel change everyday in this day and age with everything going on these days 100 recommend and will probably return when we go a Malaysian trip..Thanks guys
KAREN
6 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Luiza, Brasilia
6 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortavel e na melhor praia
Neste hotel os quartos sao confortaveis ebem cuidados. A limpeza eh bia, eh na melhor peaia e perto da walking street. O restaurante do hotel eh otimo. Recomendo
Luiza
5 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
High marks for cleanliness, and service from both admin and restaurant staff. Good food (though a bit 'westernised'). Great location and beach access.
But poor condition of entrance. - Not even decent signage ,, ?!. Planning for it, probably.
The soon finished 2-story cabins with nice beach view look to be good!
Although currents efforts in waste management are commendable, increasing attention to this needs to keep up with the increasing tourist numbers.
More info on the importance of the Marine National Park's resources for the good snorkelling experience in all Koh Lipe needs to be displayed more clearly 'in town' as well as in all resorts. And more info on where the fish and seafood served in restaurants comes from. Taking fish and seafood from the national park will soon in future have negative effects on the choice of restaurant dishes!
WiFi worked, but not great.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
piggy, BKK
30 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer