Wyndham Garden Sapporo Odori
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Winkelstraat Tanukikoji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Wyndham Garden Sapporo Odori
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
7 jan - 8 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kleerkast
Alle foto's voor Queen room laden
Queen room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden
Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Triple Room laden
Standard Triple Room
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Nets Sapporo
Hotel Nets Sapporo
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (1002)
De prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
7-7-1 Minami 2 Jonishi, Chuo Ward, Sapporo, Hokkaido, 060-0062
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wyndham Sapporo Odori Sapporo
Wyndham Garden Sapporo Odori Hotel
Wyndham Garden Sapporo Odori Sapporo
Wyndham Garden Sapporo Odori Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Wyndham Garden Sapporo Odori
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Fang Yu, Taipei City
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fang Yu
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
kentaro
7 okt 2024
kentaro
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Eimi
24 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eimi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Harumi
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harumi
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
keiichi
17 sep 2024
keiichi
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YASUSHI
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUSHI
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
TAKAO
21 aug 2024
TAKAO
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
じゅんこ
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんこ
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Masaomi
29 jul 2024
Masaomi
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Adeesha
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adeesha
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Yusuke
9 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Yusuke
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Shuya
8 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuya
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
NOBUTAKA
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
NOBUTAKA
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
CHIA LING
Reisde met partner, Reisde met familie
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIA LING
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Rachael
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Rachael
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kritsana
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kritsana
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Bruna
Reisde met partner
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruna
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Miku
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miku
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
sunmi
3 sep 2023
sunmi
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yuichi
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Fumihiko
28 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumihiko
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
YUSUKE
23 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
YUSUKE
3 nachten verbleven in augustus 2023