Hotel Chamdor
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Roeselare
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Chamdor
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer laden
Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een bubbelbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
Parkhotel Roeselare
Parkhotel Roeselare
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, (183)
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
10 jan - 11 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Robaardstraat 10, Roeselare, 8800
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor
Hotel Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor Hotel
Hotel Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor Hotel Roeselare
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Chamdor
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Marc
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Rita
27 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
John
Zakenreiziger
29 nov 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zéér Nare geur in hotelkamer
John
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Arthur
Zakenreiziger
20 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur
4 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Ronny
Zakenreiziger
22 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronny
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Francis
Reisde met familie
25 nov 2019
Francis
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Nele, Antwerpen
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nele
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Shaya
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy hotel just outside of the city
Shaya
8/10 – Goed
Petra, Hamont
13 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige nacht gehad.
Petra
10/10 – Uitstekend
Rene Soerensen
24 sep 2024
Rene Soerensen
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Rabia
1 sep 2024
Rabia
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Miguel
16 aug 2024
Miguel
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
René
Zakenreiziger
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
René
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
FLAVIO
Reisde met een groep
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FLAVIO
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yves
16 feb 2023
Yves
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
CELINE
Zakenreiziger
17 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CELINE
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Pascale
Reisde met een groep
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascale
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Stefano
15 aug 2022
Stefano
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
anne
Reisde met familie
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entre Bruges et Gand
anne
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Martin's Rentmeesterij't Aards Paradijsibis Styles Nieuwpoortibis budget KnokkeLandgoed AltenbroekSunparks Oostduinkerke aan zeeHoliday Suites LimburgCorsendonk Hooge HeydeDomaine 10 HotelVilla ParadisCorsendonk TurnovaD-HotelHoliday Suites WestendeCenter Parcs Erperheideibis De HaanAdagio hotelENSO - Boutique HotelHotel Ter ZuidhoekChâteau de la MotteHotel Du SoleilHoliday Inn Gent Expo, an IHG HotelHotel Astoria De HaanHotel Oude AbdijDomein WesthoekCenter Parcs Park de HaanSunparks Kempense MerenHotel The Lodge HeverleeHotel Prins BoudewijnHoliday Suites NieuwpoortHotel O Ieper