Sofitel Queenstown Hotel & Spa
Luxe accommodatie met 2 restaurants in Queenstown City Centre, Queenstown
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sofitel Queenstown Hotel & Spa
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 284
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, balkon laden
Superior tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, balkon laden
Junior suite, 1 kingsize bed, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, balkon laden
Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Luxe kamer, 1 kingsize bed, balkon, uitzicht op bergen laden
Luxe kamer, 1 kingsize bed, balkon, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gelijkaardige accommodaties
Hotel St Moritz, Queenstown - MGallery
Hotel St Moritz, Queenstown - MGallery
Bubbelbad
Gratis wifi
Restaurant
Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, (1001)
De prijs is € 201
inclusief belastingen en toeslagen
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
8 Duke Street, Queenstown, 9300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: NZD 100.00 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer NZD 42 per persoon
- Valetparkeerkosten: NZD 50 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor extra bed: NZD 95.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Classificatie volgens Qualmark®, dat de officiële sterrenclassificaties toekent aan accommodaties in Nieuw-Zeeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sofitel Queenstown
Queenstown Sofitel
Queenstown Sofitel Hotel
Sofitel Hotel Queenstown
Sofitel Queenstown
Sofitel Queenstown Hotel
Sofitel Queenstown Hotel And Spa
Sofitel Queenstown Hotel Queenstown
Sofitel Queenstown Hotel And Spa
Queenstown Sofitel
Sofitel Queenstown Hotel Spa
Sofitel Queenstown & Spa
Sofitel Queenstown Hotel & Spa Hotel
Sofitel Queenstown Hotel & Spa Queenstown
Sofitel Queenstown Hotel & Spa Hotel Queenstown
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sofitel Queenstown Hotel & Spa
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met partner
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Mohammed
Reisde met familie
21 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met familie
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Janine
Zakenreiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janine
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Jae
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jae
9 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Sook
Reisde met familie
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sook
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 jun 2024
Daniel
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Arjit
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arjit
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Lucy
Reisde met partner
27 mei 2024
Lucy
6 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
GUILLERMINA
14 mei 2024
GUILLERMINA
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takako
13 mei 2024
Takako
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Penny
Reisde met partner
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Penny
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
frank
18 mrt 2024
frank
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gihan
Reisde met partner
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gihan
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Linda
Reisde met een groep
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lisa
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joseph
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Yun Jeong
9 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Yun Jeong
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jan 2024
Positief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Rajesh
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rajesh
5 nachten verbleven in december 2023