Dihao Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Quanzhou

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Dihao Hotel

Kamer
Kamer
Kamer

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Executive kamer (executive room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer (deluxe room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Business kamer (business room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Business suite (business suite)

  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Business kamer (business room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Executive kamer (executive room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer (deluxe room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Middle Quanan Road, Quanzhou, Fujian, 362200

In de buurt

  • Wudianshi Traditional Blocks - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Qingjing Mosque - 10 min. rijden - 10.9 km
  • Quanzhou Confucian Temple - 11 min. rijden - 11.4 km
  • Kaiyuan-tempel - 12 min. rijden - 13.0 km
  • Tempel van Zhenwu - 12 min. rijden - 13.1 km

Lokaal vervoer

  • Quanzhou Railway Station - 28 min. rijden
  • Quanzhou (JJN-Jinjiang) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks (星巴克) - ‬1 min. wandelen
  • ‪恋尚休闲吧 - ‬8 min. wandelen
  • ‪远香茗茶 - ‬9 min. wandelen
  • ‪莫眠酒吧 - ‬10 min. wandelen
  • ‪欢唱ktv - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Dihao Hotel

Hotel met een chique stijl vlak bij de luchthaven
Bij Dihao Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, babysitting/kinderopvang en 2 restaurants. Ga het net op via wifi in de gemeenschappelijke delen (toeslag).
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, rookvrije accommodatie en 3 vergaderruimtes
  • Hulp bij uitstappen/tickets en een kruier/portier

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • 2 restaurants

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Beleid

Speciale incheckinstructies

Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je voor 12.00 uur incheckt, dan wordt een extra nacht in rekening gebracht. Als je van plan bent om na 18.00 uur te arriveren, neem dan contact op met het hotel via de contactgegevens in de boekingsbevestiging. Doe je dit niet, dan mag het hotel de boeking annuleren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dihao
Dihao Hotel
Dihao Hotel Jinjiang
Dihao Jinjiang
Dihao Hotel Quanzhou
Dihao Quanzhou
Dihao Hotel Hotel
Dihao Hotel Quanzhou
Dihao Hotel Hotel Quanzhou

Veelgestelde vragen

Hoeveel berekent Dihao Hotel voor parkeren?

Tegen een toeslag zijn er parkeerplaatsen beschikbaar.

Biedt Dihao Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er wordt een shuttleservice van/naar de luchthaven aangeboden.

Waar staat Dihao Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op enkele stappen van Wudianshi Traditional Blocks en op 15 km van Quanzhou Art Museum en Qingjing Mosque. Ook Tonghuai Temple of Guan Yu and Yue Fei en Quanzhou Confucian Temple liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Dihao Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geofrey Odhiambo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
분명 Non-smoking room을 요청했는데, smoking room으로 줘서 실망했다
분명 Non-smoking room을 요청했는데, smoking room으로 줘서 실망했다
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Leung Chun

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
衛生很差
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Wing Cheung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was comfortable and the bathroom was spacious. The breakfast was not bad. Staff were polite. The street was a little bit noisy. I wish I could have a double room instead of a twin room since the double room was more expensive. Overall, the experience this time was above my expectation.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Min Young

모기....
모기가 있어서 불편했음
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for short stay
The beds were like bricks. Also my card was charged by Hotels.com but the hotel wanted me to pay again and said they do not get money from site.

6/10 – Redelijk

jason, Hong Kong

Positief: Personeel en service
A place for a layover
The hotel is what it is. If you aren't on a layover you would go elsewhere. The only real issue I had was that they couldn't find my reservation and so check in tool ages and it was 1am. I finally just told them to change me again. They told me repeatedly that they'd never heard of Expedia.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Timothy

Negatief: Personeel en service
No so pleasant stay
Only one night stay for airport transit. The airport is close by. But local taxi only collect a flat fee. Other wise no one will be willing to send passengers to airport. The hotel needs to train their staff better how to meet meet incoming guest.

10/10 – Uitstekend

Hwee Lian karen, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip to Quanzhou Jinjiang
The hotel location is good.just a short walk in any direction there are shopping centers.nightlife.retail outlets.cafe..restaurants.roadside food stalls..the night atmosphere is electrifying.to airport is less than 10 minutes by taxi

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不能再上當
地毯弄污,稱洗不掉,要客人賠錢,那是不是以後入位酒店所有用品連牀都要自備? 這種叫四星級酒店,好像有點過份。 下次絕不入住。 大堂服務人員對客人的態度更是讓人咋舌。 簡直有辱閩南人好客之道。

8/10 – Goed

晋江僑人, 中華民國台灣省

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
這是本人第三次入住。客房的清潔大姐非常有禮貌,往來機場有接送,房間整潔,不算太舊,自助早餐豐富,
大姐非常有禮貌,但大堂職員態度常有待改善。往來機場有接送專車,房間整潔,不算太舊,自助早餐豐富,地點方便。

6/10 – Redelijk

633房客, 香港

Positief: Netheid, comfort kamer
大堂員工服務態度欠佳,極無禮貌,不專業。
房務員有禮貌,殷勤服務。房間環境很好,設備不錯。房間用膳價格平。