Hotel Perla
Hotel in het centrum bij een trein-/metrostation in Praag met een healthclub
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Perla





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
30 mrt - 31 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Cosmopolitan Hotel Prague
Stadscentrum van Praag
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.103 beoordelingen
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
1 apr - 2 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Perlova 1, Prague, 11000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Grand Majestic Hotel Prague
Grand Majestic Hotel Prague
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.181 beoordelingen
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
30 mrt - 31 mrt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CZK 50.00 per persoon, per nacht, voor maximum 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CZK 380–400 voor volwassenen en CZK 380–400 voor kinderen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Perla
Hotel Perla Prague
Perla Hotel
Perla Prague
Hotel Perla Hotel
Hotel Perla Prague
Hotel Perla Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Perla
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Vajira Indra
4 okt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Vajira Indra
7 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Monique
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Monique
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sandra
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
4 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 apr 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
nick, amsterdam
11 aug 2018
Nice hotel in the middle of centre
nick
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in het centrum
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Jan, Alkmaar
15 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Jan
6 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Ton, Amsterdam
23 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op loopafstand van bezienswaardigheden
Ton
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
carolien, haarlem
7 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
het hotel was goed gelegen in het centrum
carolien
4 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Nick, Kortemark
7 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en net hotel met ideale ligging.
Nick
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Pieter
7 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieter
8/10 – Goed
Anneloes
21 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles op loopafstand, mooie moderne kamer.
Anneloes
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2016
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor stedentrip. Alles op loopafstand.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jan
7 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed stadshotel
Jan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige stad
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Frank, Groningen
5 apr 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer