Hotel Quasar
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in São Mamede de Infesta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Quasar
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden
Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive kamer laden
Executive kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Porto Interface Trindade By Kavia
Hotel Porto Interface Trindade By Kavia
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, (319)
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Silva Brinco Street, no 79 - 91, São Mamede Infesta, Matosinhos, 4465-266
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5.00 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 5 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Quasar
Hotel Quasar Matosinhos
Quasar Hotel
Quasar Matosinhos
Hotel Quasar Hotel
Hotel Quasar Matosinhos
Hotel Quasar Hotel Matosinhos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Quasar
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Alain non fumeur
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain non fumeur
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Hanne
Reisde met een groep
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hanne
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jérôme
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très accueillant
Jérôme
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jair
11 jun 2024
Jair
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dieter
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dieter
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hugo
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Um bom pouso nas imediações do Porto
Hugo
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
Zakenreiziger
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Pedro Juan
20 aug 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No volveré
Pedro Juan
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mauricio
Reisde met partner
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Marie Daisy
2 aug 2023
Marie Daisy
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Danielle
4 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Mordechai
Zakenreiziger
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the money
Mordechai
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Tony
Reisde met een groep
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
6 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
dimitri
13 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel charmant
dimitri
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
maria
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
maria
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena comunicacion
Patricia
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Henrik, KUOPIO
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henrik
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Bjarne
4 jul 2022
Bjarne
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
howard
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quasar hotel
howard
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Koch
Reisde met familie
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koch
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Javi, España
Reisde met een groep
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javi
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019