Lyz Business Hotel Piura
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum in Piura
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lyz Business Hotel Piura
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
3 jan - 4 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden
Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Champagnedienst
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden
Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Champagnedienst
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden
Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Champagnedienst
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden
Executive kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Champagnedienst
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Holiday Inn Piura, an IHG Hotel
Holiday Inn Piura, an IHG Hotel
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (110)
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
27 dec - 28 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
230 Av. Vice, Piso 3, Piura, Piura, 20001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Registratienummer van de accommodatie 20602461310
Overige info
Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lyz Business Hotel Piura Hotel
Lyz Business Hotel Piura Piura
Lyz Business Hotel Piura Hotel Piura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lyz Business Hotel Piura
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 dec 2024
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Diego
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pedro
Reisde met familie
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Chammy
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chammy
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Eiser
Zakenreiziger
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiser
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
Reisde met partner
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
Reisde met partner
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Eiser
Zakenreiziger
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiser
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos, Lima
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
DIEGO
1 mrt 2024
DIEGO
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rafael
Zakenreiziger
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lourdes
Zakenreiziger
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lourdes
2 nachten verbleven in augustus 2023