Hotel Art
Hotel met gratis ontbijt en een 'lazy river'-waterbaan in Písek
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Art
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Draagbare ventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior suite laden
Superior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Draagbare ventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden
Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Draagbare ventilator
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Draagbare ventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Hotel U Kaplicky
Hotel U Kaplicky
Ontbijt inbegrepen
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (17)
De prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Over deze buurt
Fráni Šrámka 158, Pisek, 397 01
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 7 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.50 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 150.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Tsjechië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Art Pisek
Hotel Art Pisek
Hotel Art Hotel
Hotel Art Pisek
Hotel Art Hotel Pisek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Art
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Per
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Per
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Matthieu
Zakenreiziger
25 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthieu
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Josef
Zakenreiziger
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SC
Josef
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
2 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
olivier
Zakenreiziger
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
olivier
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
HIDE, 日本
Reisde met een groep
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDE
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Benjamin
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Rodger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous Hotel Art
Rodger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Jérôme
20 nov 2018
Jérôme
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jérôme
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérôme
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018