Hotel Pic Mari

3.5-sterrenaccommodatie
Verblijf aan de piste

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Pic Mari

Details aan de buitenkant
Voorkant van accommodatie
Driepersoonskamer | Uitzicht vanuit de kamer
Vierpersoonskamer | Luxe beddengoed, donsdekens, bedden met traagschuimmatrassen, een bureau
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Bar
    Bar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Traagschuim
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Traagschuim
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Traagschuim
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carrer Abelletes , 5, Pas de la Casa, encamp, ad200

In de buurt

  • Les Abelletes Lake Trail - 1 min. wandelen
  • Resort Pas de la Casa - 1 min. wandelen
  • TSF4 Solana-skilift - 3 min. wandelen
  • TSF2 Coll Blanc-skilift - 4 min. wandelen
  • TSD4 Pas De La Casa-skilift - 5 min. wandelen

Lokaal vervoer

  • Station L'Hospitalet-près-l'Andorre - 22 min. rijden
  • La Seu d'Urgell (LEU) - 88 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Terrasse - ‬3 min. wandelen
  • ‪La Residència - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cal Padri - ‬3 min. wandelen
  • ‪Coll Blanc Panoramic - ‬7 min. rijden
  • ‪Oh! Burger Lounge - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Pic Mari

Hotel in het stadscentrum
Een gratis ontbijtbuffet, een buurtwinkel en een terras verwelkomen je bij Hotel Pic Mari. Skiërs en snowboarders kunnen kun hart ophalen bij dit hotel met toegang tot de piste, skipasservice en een skiopslagruimte. Gratis wifi in de kamer, een koffiebar/café en een tuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een lift, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 52 kamers hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Bedden met traagschuimmatrassen, donsdekens en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Frans, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In de bergen
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per huisdier, per nacht
1 in totaal (tot 5 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 20.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.57 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Pic Mari Pas de la Casa
Pic Mari Pas de la Casa
Pic Mari
Hotel Pic Mari Hotel
Hotel Pic Mari Pas de la Casa
Hotel Pic Mari Hotel Pas de la Casa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Pic Mari?

Ja, bij Hotel Pic Mari zijn huisdieren met een gewicht van maximum 5 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht.

Hoeveel berekent Hotel Pic Mari voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Pic Mari inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Pic Mari uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Pic Mari?

Dit hotel in Pas de la Casa biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in de bergen, op 5 minuten wandelen van Les Abelletes Lake Trail, Grandvalira en Resort Pas de la Casa. Ook TSF4 Solana-skilift en TSF2 Coll Blanc-skilift liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Pic Mari

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 95 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
On the one hand, the rooms are good (clean and spacious); but on the other hand, the service level is unsatisfactory (our reservation was lost and English at the front desk was so-so). If you need to save money then the rooms are good for a few nights, but if you care more about reliability then try some place else!
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Theo, TOULOUSE

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prix exorbitant en pleine saison chambre bas de gamme et a 8h45 plus de petit dejeuner et tout le personnel s'en fiche
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A deconseiller
Hotel un peu vetuste, tres bruyant meme en pleine nuit des gens saoult et avec aucun respect qui hurle et qui frappe aux portes a 4h00 du matin. Repas non varies, pas de service, un des plus mauvais hotels que j ai pu faire.
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

SOPHIE

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Jose

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Lo peor el desayuno, las habitaciones descuidadas, no correspone a la categoria del hotel falta organizacion
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Aurélie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à éviter !!!
Mon séjour est plus que décevant il n’y avait pas de chauffage il fallait le stipuler lors de la réservation avec un temps neigeux je trouves inadmissible,on s’est gelé... Le petit déjeuner décevant aussi. Je ne recommande pas mon séjour et je n’y retournerais plus.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Yaruu

1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Yoann

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Moyen
Pour une nuit ça va, pas cher, mais on en a pour son argent. Personnel sympa.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Jean Pierre

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour au Pas de la case
Séjour très moyen ,pas de télécommande pour le télé on nous dit de le faire en manuel et ca ne marche pas ! Deux ampoules de la salle de bain ne fonctionne pas ,douche et lavabo bouché partiellement, rideau de fenêtre salle , accueil vraiment limite pour que faisons demi-tour , petit déjeuner couverts et vaisselle sales ...nous reviendrons plus dans cet établissement .
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Sisi, Berlin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Un bon accueil chambre propre. Mais oreillers vraiement pas confortable et petit dejeuner à revoir
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

eric

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

ENCARNA

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
PERSONAL DEL HOTEL MUY POCO CUALIFICADO
MALA ACOGIDA EN RECEPCION.DESAYUNO BUFFET POBRE,FALTABA REPONER CUANDO SE TERMINABAN LAS POCAS COSAS QUE HABIA. SI LLEGABAS 30 MINUTOS DESPUES DE ABRIR EL BUFFET, YA FALTABAN LA MITAD DE PRODUCTOS Y UTENSILIOS.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

BACHIR

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cette hotel ne merite meme pas,une etoile accueil arrogant chambre sale des traces de sang sur le carrelage manque de drap sur un lit bruyant,telecommande ne fonctionner pas demande le remplacement reponse, reponse on a pas.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfait
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel trés moyen.
personnel sympa. Hotel en plein centre du pas de la case. literie moyenne. hotel vétuste et bruyant. tres mauvaise isolation phonique. très triste petit déjeuner.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix
Chambre très propre et confortable et surtout très bien insonorisée.Literie de bonne qualité. Salle de bain spacieuse, avec sèche cheveux neuf. Petit bémol, manquait les verres. Petit déjeuner très correct.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
hôtel parfait pour deux nuits malgré quelques problèmes de bruit la première nuit- petit déjeuner très bien adapté
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
au cœur de ville, l'accueil était juste correcte .
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019