Ai Hotel Oyama
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Oyama Yuen Harvest Walk
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ai Hotel Oyama
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Gelijkaardige accommodaties
HOTEL R9 The Yard Oyamayokokura
HOTEL R9 The Yard Oyamayokokura
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
7.4 van 10, Goed, (18)
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
31 jan - 1 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-5-11 CHUOCHO, Oyama, Tochigi, 323-0023
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel AI HOTEL OYAMA Oyama
Oyama AI HOTEL OYAMA Hotel
Hotel AI HOTEL OYAMA
AI HOTEL OYAMA Oyama
AI OYAMA
E HOTEL OYAMA
AI HOTEL
AI
AI HOTEL OYAMA Hotel
AI HOTEL OYAMA Oyama
AI HOTEL OYAMA Hotel Oyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ai Hotel Oyama
Beoordelingen
7,2
Goed
7,8/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 nov 2021
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Yuka
18 sep 2021
Yuka
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Ryosuke
20 jul 2021
Ryosuke
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Tetsuya
Zakenreiziger
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tetsuya
2 nachten verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Jack
Zakenreiziger
30 jan 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
2 nachten verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 dec 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Takahiro
Zakenreiziger
26 nov 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Takahiro
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
MASAHITO
Zakenreiziger
17 nov 2020
Negatief: Personeel en service
MASAHITO
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Takumi
19 aug 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊の感想
Takumi
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Toko
Zakenreiziger
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toko
2 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
SEGAWA
Zakenreiziger
9 aug 2020
Negatief: Personeel en service
SEGAWA
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 aug 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
立地良しだが
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 aug 2020
Negatief: Netheid
古い割にはまあまあ
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
ERIKA
Zakenreiziger
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIKA
3 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jul 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mei 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mei 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Mika
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mika
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Tsuyoshi
Zakenreiziger
24 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsuyoshi
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
MASAYA
Zakenreiziger
3 mrt 2020
Positief: Comfort kamer
MASAYA
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
CHIEN MAN
Zakenreiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIEN MAN
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020