Ai Hotel Oyama

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Oyama Yuen Harvest Walk

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Ai Hotel Oyama

Een sauna, een spabad
Uitzicht vanuit accommodatie
Een sauna, een spabad
Luxe beddengoed, gratis wifi, beddengoed
Restaurant

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-5-11 CHUOCHO, Oyama, Tochigi, 323-0023

In de buurt

  • Suga-tempel - 8 min. wandelen
  • Centrale Stadsbibliotheek van Oyama - 3 min. rijden
  • Oyama Yuen Harvest Walk - 4 min. rijden
  • Aeon-winkelcentrum Oyama - 5 min. rijden
  • Park van Oyama - 9 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Ishibashi - 20 min. rijden
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 110 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe FUJINUMA - ‬2 min. wandelen
  • ‪オリオン餃子小山駅前店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪宇味家 - ‬2 min. wandelen
  • ‪魚もん炙りもん てっぱち - ‬2 min. wandelen
  • ‪横谷ホルモン - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ai Hotel Oyama

Hotel vlak bij Oyama Yuen Harvest Walk
Ai Hotel Oyama bevindt zich dicht bij Park van Oyama en Aeon-winkelcentrum Oyama en biedt een gratis ontbijtbuffet, een wasserij en een volledig uitgeruste spa. Geniet van een sauna of een spabad om tot rust te komen. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Bagageopslagruimte, een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
De 133 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties
  • Verwarming en schoonmaakservice

Talen

Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.00 uur

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Volledig uitgeruste spa

  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel AI HOTEL OYAMA Oyama
Oyama AI HOTEL OYAMA Hotel
Hotel AI HOTEL OYAMA
AI HOTEL OYAMA Oyama
AI OYAMA
E HOTEL OYAMA
AI HOTEL
AI
AI HOTEL OYAMA Hotel
AI HOTEL OYAMA Oyama
AI HOTEL OYAMA Hotel Oyama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ai Hotel Oyama?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ai Hotel Oyama voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Ai Hotel Oyama inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Ai Hotel Oyama uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Ai Hotel Oyama?

Dit wellness hotel in Oyama ligt op 5 km afstand van Oyama Yuen Harvest Walk, Park van Oyama en Aeon-winkelcentrum Oyama. Tsumugi no Yakata ligt op 7,3 km.

Beoordelingen over Ai Hotel Oyama

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 61 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hiroaki

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Yuka

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Ryosuke

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Tetsuya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Jack

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ちょっと設備の古いホテルのためか、到着時に1機しかないエレベーターが故障していました。 結果的に直ぐに修理出来てはいたものの、いつ直るのか目処が立たないため非常階段を登って部屋へ。荷物は一部持って貰えたのでスタッフの対応は良かったのですが、残念ながら設備面では低評価にせざるを得ませんでした。
2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
サウナがあるからと、このホテルに決めたのにサウナが故障していて入れなかった。 大浴場で偶然会った人は連泊していたらしく、昨日は大浴場も使えなかったと聞いた。 また、スタッフの態度もあまり良くない。
1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Takahiro

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

MASAHITO

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Takumi

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊の感想
ホテルの中の雰囲気はかなり落ち着いていて とても静かで過ごしやすかったです!
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Toko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からかなり近いのに静かでした。
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

SEGAWA

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
立地良しだが
立地は駅近くで、食事する所も多く困らないので良い。しかし、建物は古く、洗面台の水漏れや排水容量不足、エアコンの温度調整切り替え不良など、内装は満足度は低い。
4 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
古い割にはまあまあ
年季の入ったホテルです。 タオルや枕は無臭だったので、古いながらもメンテナンスはしっかりとしているという印象です。 ただ、他の部屋のドアの開閉音がかなり大きく聞こえたり、夜は自動車の走行音が気になりました。 2020年5月1日からコロナ感染予防として無料朝食サービスは停止しており、代替サービスはありませんでした。
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

ERIKA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コロナの影響で朝食がないのが残念でしたが、小山駅周辺では最良のホテルだと思います。 また利用させていただきます!
3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Mika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Tsuyoshi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

MASAYA

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

CHIEN MAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前で便利な立地。2ベッドルームがあると便利だと思う。
3 nachten verbleven in februari 2020