Grand Fine Toyonaka Minami

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyonaka

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Grand Fine Toyonaka Minami

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Luxe beddengoed, een minibar, individueel gedecoreerd
Receptie
Gang
Badkamer met wastafel

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
  • 48 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard King Room Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-16-27 Hozumi, Toyonaka, Osaka-fu, 561-0856

In de buurt

  • Umeda Sky Building - 7 min. rijden
  • Winkelcentrum Grand Front Osaka - 8 min. rijden
  • Winkelcentrum Osaka Station City - 8 min. rijden
  • Dotonbori - 11 min. rijden
  • Universal Studios Japan™ - 12 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Esaka - 4 min. rijden
  • Station Shonai - 15 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬5 min. wandelen
  • ‪らーめん 八八名神口店 - ‬8 min. wandelen
  • ‪松屋 - ‬11 min. wandelen
  • ‪モスバーガー - ‬6 min. wandelen
  • ‪鉄板中華・担々麺究 Kiwa - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Fine Toyonaka Minami

Hotel vlak bij Winkelcentrum Grand Front Osaka
Grand Fine Toyonaka Minami ligt in de buurt van Winkelcentrum Osaka Station City en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Een automaat en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 05.00 uur tot 11.30 uur: JPY 800 tot 1.260 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 18.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800–1260 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Fine
Grand Fine Hotel Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami Adults Hotel
Grand Fine Adults Hotel
Grand Fine Toyonaka-minami Adults
Grand Fine Adults

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Grand Fine Toyonaka Minami van één nacht voor twee volwassenen op 23 dec. 2024 min. € 82,42, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Grand Fine Toyonaka Minami voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Grand Fine Toyonaka Minami inchecken?

Inchecken kan vanaf: 18.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Fine Toyonaka Minami uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Grand Fine Toyonaka Minami?

Dit hotel in Toyonaka ligt op 2,6 km van Hattori Ryokuchi-park en op 10 km afstand van NU Chayamachi en Umeda Arts Theater. Ook Winkelstraat Tenjimbashi-Suji en Umeda Sky Building liggen op 10 km afstand. Station Shonai ligt op 15 minuten wandelen en naar Station Hattori-Tenjin is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Grand Fine Toyonaka Minami

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 503 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Charles, Kampen

Positief: Netheid, comfort kamer
Ok hotel
Het personeel kan geen woord engels, gelukkig is er WiFi dus met Google Translate kom je er wel. De kamer was groot en netjes, een beetje gedateerd maar wel in goeie staat.
10 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Adi, Lelystad

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel!
Leuke hotel, maar niet voor herhaling vatbaar. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Alleen hotel zit echt in een drop, waardoor toeristen zich weinig kunnen vermaken.

8/10 – Goed

masayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
ベッドは柔らかくて眠りやすかったです。 駅からもう少し近いと良いかなと思った。
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Hidemasa

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
ビジネスホテルより広く、ゆっくりできる。
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

??

1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Yoshiharu

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Idy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big room with all the hotel accessories available, friendly staff.
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Yoko

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

YASUNARI

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Hsiao Yu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
被遺忘的早餐
竟然有一天漏了早餐(1/7),下雨天借雨傘說借光了,除此之外,都還不錯
7 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Selinay

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer beide extrem dreckig, schimmel wo das auge hinsieht, haare, flecken (teilweise blut), badezimmer unzumutbar, zerrissene tapeten, bestialischer gestank. Sollten 4 nächte bleiben aber sind notgedrungen bereits am ersten morgen ausgecheckt und haben ein anderes hotel gebucht. Einfach ekelhaft.
4 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Nis, itami

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
映画も観れるし 気兼ねなく出入りできたので良かったです
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベットとお風呂が広かった
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Makoto

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
風呂場が汚かった
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

kensaku

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Satoshi, Shima

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でCP良し。マッサージ椅子が動かないのと風呂場の灯りが寒々しいのだけマイナス。
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

KINCHU

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Hikaru

Zakenreiziger
Positief: Netheid
特に問題なく宿泊できました。ラブホという点を気にしなければ良い選択肢になると思います。
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

AYA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低の部屋
コロナ影響で部屋があまり稼働してなかったのか、部屋の隅にホコリゴミが沢山あり部屋を変更してもらうも、似たり寄ったりな状況で不潔極まりなかったです。
2 nachten verbleven in mei 2020