Grand Fine Toyonaka Minami
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyonaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Fine Toyonaka Minami
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel) laden
Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standard King Room Smoking laden
Standard King Room Smoking
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Fine Garden Toyonaka Itami Airport
Hotel Fine Garden Toyonaka Itami Airport
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, (656)
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2-16-27 Hozumi, Toyonaka, Osaka-fu, 561-0856
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800–1260 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Fine
Grand Fine Hotel Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami Adults Hotel
Grand Fine Adults Hotel
Grand Fine Toyonaka-minami Adults
Grand Fine Adults
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Fine Toyonaka Minami
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Charles, Kampen
19 jul 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Ok hotel
Charles
10 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Adi, Lelystad
24 jun 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel!
Adi
8/10 – Goed
masayuki
Zakenreiziger
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
masayuki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hidemasa
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Voorzieningen
Hidemasa
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
??
25 okt 2024
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yoshiharu
4 okt 2024
Yoshiharu
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Idy
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Idy
2 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Yoko
5 dec 2023
Yoko
2 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
YASUNARI
17 sep 2023
YASUNARI
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hsiao Yu
Reisde met een groep
20 apr 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
被遺忘的早餐
Hsiao Yu
7 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Selinay
Reisde met een groep, Reisde met partner
8 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selinay
4 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Nis, itami
9 jun 2022
Nis
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Yukie
15 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukie
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
??
6 apr 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Makoto
25 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
kensaku
8 dec 2021
kensaku
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Satoshi, Shima
Zakenreiziger
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
KINCHU
20 okt 2021
Negatief: Personeel en service
KINCHU
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Hikaru
Zakenreiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid
Hikaru
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Takashi
15 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takashi
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
AYA
25 mei 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低の部屋
AYA
2 nachten verbleven in mei 2020