Marina d'Or 3 Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met businesscentrum en een nachtclub

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Marina d'Or 3 Hotel

Vlak bij het strand
Luchtfoto
Tuin
Luchtfoto
Kinderactiviteiten

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • All-inclusive
    All-inclusive
  • Roomservice
    Roomservice
  • Bar
    Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle L' Antina S/N, Oropesa del Mar, Castellon, 12594

In de buurt

  • Marina d'Or - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Parque Acuático Polinesia - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Playa Morro de Gos - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Haven van Oropesa del Mar - 9 min. rijden - 5.1 km
  • Playa de La Concha - 10 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Orpesa - 10 min. rijden
  • Valencia (VLC) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mon Cubic - ‬11 min. wandelen
  • ‪Cafetería Zumería Habana - Marina d'Or - ‬1 min. wandelen
  • ‪Meson a Roda - ‬5 min. rijden
  • ‪El Amarre - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cañas y Tapas a Boleo - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Marina d'Or 3 Hotel

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid bij de zee
Een nachtclub, een dakterras en shoppen ter plaatse verwelkomen je bij Marina d'Or 3 Hotel. Trakteer jezelf op een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Breng een bezoekje aan de een healthclub en geniet van activiteiten zoals wandelen/fietsen. Naast minigolf en 2 koffiebars/cafés, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een shuttleservice van/naar de luchthaven en kinderactiviteiten met toezicht (toeslag)
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een receptieruimte
  • Een lift, meertalig personeel en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 144 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Televisies met satellietzenders
  • Balkons, gratis kinderbedden en dagelijkse schoonmaak

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Marina d'Or 3 Hotel. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

Alle buffetmaaltijden en snacks zijn inbegrepen

Activiteiten en faciliteiten/uitrusting

Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van faciliteiten en uitrusting zijn inbegrepen.

Talen

Engels, Frans, Duits, Russisch, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • 2 bars/lounges
  • 2 koffiebars/cafés
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis babybed
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Midgetgolf
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Picknickplaats
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Warmwaterbronnen/minerale bronnen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 11 etages
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: EUR 10 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marina d'Or 3
Marina d'Or 3 Hotel
Marina d'Or 3 Hotel Oropesa del Mar
Marina d'Or 3 Oropesa del Mar
Marina d'Or 3 Hotel Hotel
Marina d'Or 3 Hotel Oropesa del Mar
Marina d'Or 3 Hotel Hotel Oropesa del Mar

Veelgestelde vragen

Beschikt Marina d'Or 3 Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Marina d'Or 3 Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Marina d'Or 3 Hotel voor parkeren?

Parkeren kost EUR 10 per dag.

Hoe laat kan ik bij Marina d'Or 3 Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Marina d'Or 3 Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Marina d'Or 3 Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Is Marina d'Or 3 Hotel all-inclusive?

Bepaalde tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar staat Marina d'Or 3 Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Oropesa del Mar ligt bij de zee, op 10 minuten wandelen van Marina d'Or, Parque Acuático Polinesia en Playa Les Amplaries. Ook Playa Morro de Gos en Playa de Torre de la Sal liggen op 3 km afstand. Station Orpesa ligt op 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Marina d'Or 3 Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 75 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ernst, Stolwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fototoestel gevonden?!
Alles naar wens. Ik denk dat ik m'n fototoestel (Samsung) op kamer 245 heb laten liggen. Heel graag zou ik horen of het toestel gevonden is. Wij waren in het hotel van vrijdagavond 31 oktober tot zaterdagmorgen 1 november 2014. Graag horen wij van U. Met vriendelijke groet: Ernst Sluijs

8/10 – Goed

Liliana Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Se paga por todo los parques si quieres entrar hay que pagar la entrada y eso no lo dicen
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

jessica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Demasiado caro
El hotel en general es genial, la unica pega que si quieres ver espectaculos tienes que pagar para todo y a precio excesivamente caro bajo mi punto de vista. Balneario y espectaculo jardin encatado 125 euros, las atracciones 29 euros... se pasan con los precios
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

PABLO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Karim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

FERNANDO

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
no me gustó. Tuve que pedir cambio de habitación porque habia que "sentarse" en el armario para ver la TV. Pedi cambio de habitación y me dijeron que todas las habitaciones eran iguales. No era cierto. Me cambiaron a otra, algo mejor pero con mucho frio. El aire no calentaba. Ni lo recomiendo ni espero volver
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
El personal muy agradable, estoy muy contenta con la atención recibida por las chicas de la recepción, no puedo decir lo mismo de la limpieza de la habitación y el arreglo.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

No puedo dar opinión ya que cuando llegue estaba cerrado y me ubicaron en otro.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Vanpau, Valencia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hemos estado muy agusto..la habitación muy comoda,servicio muy bueno..la unica pega que hay mucha aglomeración de gente y a las horas de las comidas era un lio.. habian 3 turnos de comidas y nos juntabamos los que saliamos con los que tenian que entrar que estaban esperando a que les dieran mesa.. y no podías pasar por ningun sitio.. es lo que a mi parecer deberian de mejorar..por lo demas muy bien..y el buffet muy bien.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Walter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ejnar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var ganske forfærdeligt et hotel og personale og Morgenmad en dag var der slet ikke noget og et døgn uden varmt vand virkelig ikke stjernerne værd
6 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible service
The door didn’t lock and the customer service was horrible about addressing the issue! The manager had a serious attitude problem.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cercano a la playa y muy céntrico
Cercano a la playa y muy céntrico, la llegada es un poco liosa, pero luego el personal de otro hotel nos ayudo mucho.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

rosalina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal muy atento
Hotel zona de vacaciones. Ruido en la zona. Desayuno bastante bueno. Aire acondicionado. Muy contentos.
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente para los niños
Está a 1 minutos de la playa, y muy bien ubicado para ver las carrozas y pasear. Las habitaciones un poco pequeñas.
7 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Arturo

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Elvia ruth

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Hran Duque 4* Marina d’Or
Hicimos la reserva en marinador 3 al llegar estaba cerrado preguntando en la calle nos dijeron que el único abierto era el gran duque nos asignaron una habitación grande llena de camas habían 5 no la aceptamos queríamos irnos llamamos a hoteles .com e informamos ellos hablaron con el hotel pero no devolvían el dinero asignaron otra habitación más pequeña con dos camas y un sofá cama enorme .El hotel de 4 estrellas no le alcanza ni dos estrellas le falta mantenimiento dos ascensores con los espejos partidos papel de las paredes desprendiendosen le falta limpieza .una experiencia no grata

8/10 – Goed

Juan Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos reubicaron en otro hotel de 4* debido al cierre del que teníamos contratado... ya no era a pie de playa.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
RESERVA MUY MAL HECHA
Reservado con vosotros: llamo por la mañana indicando que van 1 adulto, un niño de 15 y uno de 13 años. La persona que me atendió me dijo que el hotel no tenia habitaciones de 3 camas, pero iba a informarse con el hotel para una cama suplementaria. Tras 2 intentos de contactar con el hotel durante esta llamada, me dice que no le cogen el telefono y que me llamaran devuelta para confirmar los datos de la reserva. A mediodía me llaman desde Arizona. Confirman el precio de para 1 adulto, un niño de 15 y uno de 13 años, para la estancia del 24 al 25/02/2018: hasta alli todo correcto. Al llegar al hotel nos cobran EXTRA para una cama extra (que en realidad era sofacama) en una habitacion pequeña (si lo hubieron sabido nos hubieron dado una más grande), porque un niño de 13 años ya no cuenta como niño, sino adulto, y se habia reservado solamente una habitación doble. Yo os indiqué las edades de los niños y nunca les llamé adulto, por el simple hecho que no sé exactamente a partir de qué edad se considera un niño adulto (creo que incluso depende del establecimiento). Me parece excesivo y muy mal gestionado. No sé donde está el fallo, el único que sé es que la persona que me atendió por la mañana en Expedia se esforzó, justamente para tener todo claro y no tener sorpresas!! Reclamo el importe pagado demás. Por favor indicar dónde mandar la factura.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Almudena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

patri, valencia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
El hotel reservado estaba cerrado! Nos tenían que haber avisado por teléfono al reservar y nadie nos dijo nada; nos han cambiado otro de 4* que esta bastante más retirado de la zona que queríamos, el gran duque 4*. Nos han tenido que cambiar de habitación porque al subir de cenar había una cucaracha andando por la cama. El Buffet escaso y malo. La habitación a parte del bicho un calor asfixiante toda la noche aún teniendo abierto el balcón. No hemos dormido en toda la noche entre el asco de la cucaracha, el calor, la almohada y la cama que tampoco eran muy cómodas... en fin la experiencia horrible.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Buenas ubicación.
La bañera y colchones dejan mucho que desear. Destino para ir con niños.
1 nacht verbleven in december 2017