Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Omihachiman
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Tweepersoonskamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Deluxe Twin kamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Twin kamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (SAKURA - cherry blossom) laden
Eenpersoonskamer, niet-roken (SAKURA - cherry blossom)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Eenpersoonskamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Eenpersoonskamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Tweepersoonskamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Deluxe Twin kamer, niet-roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid) laden
Twin kamer, roken (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een ligbad
Gelijkaardige accommodaties
Lake Biwa Marriott Hotel
Lake Biwa Marriott Hotel
Zwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, (173)
De prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
21-6 Nakamura-cho, Omihachiman, Shiga-ken, 523-0894
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 900 voor volwassenen en JPY 700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Yes Ohmi
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman, Japan - Shiga
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel Omihachiman
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 aug 2020
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
MASAHIRO
Reisde met familie
13 jun 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Michael
6 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
mihoko
Reisde met familie
3 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mihoko
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Atsuko
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とっても快適!
Atsuko
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
narito
Zakenreiziger
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
narito
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 feb 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
kohei
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kohei
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
hiroko
25 nov 2019
hiroko
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Yoshiharu
21 jul 2019
温泉あり
Yoshiharu
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適です。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
JUN
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUN
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
masaya
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masaya
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
TADASHI
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大湯がある良いホテル
TADASHI
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Masumi
20 mei 2019
Positief: Personeel en service
Masumi
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
リキパパ, 東京都
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リキパパ
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
TADASHI
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TADASHI
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Satoko
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoko
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Wai Kwok
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置方便
Wai Kwok
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019