Ryokan Kiraku
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Warmwaterbronnen van Beppu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Kiraku
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 174
inclusief belastingen en toeslagen
3 feb - 4 feb
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style) laden
Standaard kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style) laden
Standaard kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Yunosato Hayama
Yunosato Hayama
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, (75)
De prijs is € 152
inclusief belastingen en toeslagen
12 feb - 13 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
4Kumi, Miyuki, Beppu, Oita, 874-0045
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 15.00 uur tot 08.00 uur.
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Kiraku Beppu
Kiraku Beppu
Ryokan Kiraku Beppu
Ryokan Kiraku Ryokan
Ryokan Kiraku Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Kiraku
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sami
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sami
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
WANJU
Reisde met familie
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WANJU
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alexey
Reisde met een groep
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexey
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
hyejin
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치 최고
hyejin
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
haebeen
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
키라쿠
haebeen
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
EUN KYOUNG
Reisde met familie
20 jan 2020
EUN KYOUNG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
SAYAKA
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたい!
SAYAKA
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
MAMI
23 okt 2019
MAMI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
peter
19 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Update
peter
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Miho
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族4人、1泊朝食付き
Miho
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Heungjae
7 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
좋았습니다
Heungjae
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
CL, Toronto
Reisde met familie
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
CL
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Lee, 한국
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lee
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Philippe
7 aug 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Good location
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
hyoungtae
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyoungtae
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Masayuki
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
料理に感動
Masayuki
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Elysa
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elysa
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Chun Ying
12 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Ying
10/10 – Uitstekend
raphaelasj, KOREA
14 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조석식이 깔끔하고 편안한 료칸
raphaelasj
2 nachten verbleven in maart 2018