The Lerina Hotel Nusa Dua

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice in By Pass Ngurah Rai

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor The Lerina Hotel Nusa Dua

Lobby
Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Familie suite | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Executive suite | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 48 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. By Pass Ngurah Rai No 1001x Mumbul, Nusa Dua, Bali, 80361

In de buurt

  • Winkelcentrum Bali Collection - 3 min. rijden - 4.4 km
  • Internationaal Congrescentrum van Bali - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Tanjung Benoa-strand - 6 min. rijden - 6.2 km
  • Nusa Dua Beach - 11 min. rijden - 5.0 km
  • Jimbaran Beach - 11 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪老大 Laota Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪Honey & Bread Cafe - ‬14 min. wandelen
  • ‪D'jali Cafe & Eatery - ‬4 min. wandelen
  • ‪Warung N'deso Esakano - ‬4 min. rijden
  • ‪Mixue Taman Griya - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

The Lerina Hotel Nusa Dua

Hotel met een chique stijl niet ver van Tanjung Benoa-strand
Een poolbar, een dakterras en een koffiebar/café verwelkomen je bij The Lerina Hotel Nusa Dua. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een tuin en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Strandlakens, conciërgeservice en een lift
Kamervoorzieningen
De 103 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 100.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • DEWI SRI
  • LERINA Lounge

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandstoelen
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 4 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Horison Hotel Nusa Dua
Horison Nusa Dua
Horison Hotel Nusa Dua Bali
Lerina Hotel Nusa Dua
Lerina Hotel
Lerina Nusa Dua
The Lerina Nusa Dua Nusa Dua
The Lerina Hotel Nusa Dua Hotel
The Lerina Hotel Nusa Dua Nusa Dua
The Lerina Hotel Nusa Dua Hotel Nusa Dua

Veelgestelde vragen

Beschikt The Lerina Hotel Nusa Dua over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij The Lerina Hotel Nusa Dua?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij The Lerina Hotel Nusa Dua van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2024 min. € 26,31, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Lerina Hotel Nusa Dua?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Lerina Hotel Nusa Dua voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Lerina Hotel Nusa Dua inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Lerina Hotel Nusa Dua uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Lerina Hotel Nusa Dua een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 200000 per voertuig.

Waar staat The Lerina Hotel Nusa Dua?

Dit hotel in By Pass Ngurah Rai bevindt zich op enkele stappen van Bukit en op 4,5 km van Nusa Dua Beach. Ook Udayana-universiteit en Conferentiecentrum van Bali Nusa Dua liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over The Lerina Hotel Nusa Dua

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 64 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here at Lerina Hotel. The restaurant on site was 5 star 🌟 we were served the most delicious food, perfectly cooked, offering to us a taste of both authentic and international foods to try. For our first stay in Bali, the Lerina Hotel provided for us all our needs to start out in a country unknown to us. We were able to venture out at our own pace because The Lerina Hotel had all our needs covered, from food to comfort, buisness needs, recreational and all our basic living products in fine detail were provided. There is even a little supermarket that is a 2 minute walk down the road for any additional things we might like, including an ATM. Even though we were off a busy road, there was no noise of traffic in the upstairs restaurant or in our room. Uniquely enough, we were thrilled to be able to find a triple single bed room, that was safe, clean, comfortable and stylish. With a relaxing balcony, loungeroom setting with a desk and our own private bathroom, we had all the space we needed. The service was amazing from the moment we arrived. Good english speaking and very responsive to our needs. The Lerina Hotel met all our needs, we would definitely come back again if we visit Nusa Dua again, as everything was also within close proximity to our day events and was a short 30 minute taxi from Denpasar Airport. Thank you to The Lerina Hotel who helped make our first visit to Bali, an amazing experience 🇦🇺🇲🇨
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms a bit outdated, need refurbishment and especially the bathrooms are grotty and rundown.
5 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alem

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia should not book any one in this hotel, I have never seen such a dirty linen and towel, during my travels time. It was not reflect what I saw on Expedia website.
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Malcolm

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service
Convenient to access taxi/grab services, however, not walking friendly to amenities around the area. Staff was lovely and provided excellent service. However, the room condition was worse than pictured in photos - general wear and tear with mosquitoes.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Nice hotel. Good bed and working (powerful) AC. Swimpool is big enough but the board floor needed maintenance. Also in restaurant menu is without tax - thought it was cheaper at first. But in the restourant good variety of food. Breakfast is ok. Some pancake and fruit but mostly asian menu. Near airport and good location.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Mikayla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked it was a nicer hotel, liked the pool but there were some wires coming off the pool wall & there was some green algae in the bottom part of the pool. But the staff were amazing & so accommodating ❤️
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
We stayed for 7 days here
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Manuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Amazing place..would love to stay here again
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed are clean and comfortable, the staff are helpful and polite however must pay attention to the toilet, it must be washed properly.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
We were having to ask multiple times for water and fresh towels. Also got burnt On the kettle that didn’t turn off. We left 3 days early as we just weren’t happy
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were really lively, couldn’t do enough for us. Hotel is far away from anything of interest. If I’m the area as a tourist would suggest looking at Nusa dua resort for a hotel, not this side of the area
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
舊酒店,毛巾和床鋪舊得賓館也不用,套房的門鎖每天壞一次,每次都入不到,員工走入另一個爬入露台入去門囗,酒店有叫我轉房,但太多東西,費事煩
8 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Joe

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
酒店房間陳舊,床鋪被套更陳舊,清潔一般,部分員工掃完地會直接掃出露台,整體是香港二星級數,不過有一樣值得讚賞,員工非常友善及helpfully!
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Modernity of the rooms was surprising and friendliness of staff.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

shayne

Positief: Netheid, personeel en service
Lerina hotel stay
Was good hotel for the price but not to much around the area to do . Hotel was comfortable but starting to age a bit . Breakfast was ok
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋はとても綺麗で、プールやレストランも綺麗に整備されていました。 なぜか3日目のシャワーでお湯が出なかったくらいで他は大満足でした。
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
スタッフ、部屋の広さ、部屋の掃除等、良好でした。 ただベッドのマットレスにダニがいて全身やられました。 在住者にダニブロッカーを借りて解決しました。 また一部の滞在者がマナーを守れない感じでしたが、ホテルの責任では無いかもしれません。 スタッフの方の対応は非常に良かったです。
14 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lumayan
Baik
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

visitor

1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schönes Hotel
Das Hotel ist super schön und hat ein Mega Team. Keine Worte! War schon in vielen verschiedenen Hotels in Asien/ Europa und kann echt sagen, dass keines der ganzen Hotels so ein guten Service hatte!!
11 nachten verbleven in juli 2018