Aeton Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie in Nilai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aeton Hotel
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 24
Prijs beschikbaar op 03/11/2024
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, geen ramen laden
Standaard kamer, geen ramen
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een douche met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer (with Windows) laden
Standaard kamer (with Windows)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een douche met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior kamer (Deluxe) laden
Superior kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een douche met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Gelijkaardige accommodaties
Super OYO 1191 Yootel Boutique Hotel
Super OYO 1191 Yootel Boutique Hotel
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Roomservice
7.8 van 10, Goed, (28)
Over deze buurt
PT 12151, Jalan BBN 1/1F, Putra Nilai, Nilai, Negeri Sembilan, 71800
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aeton Hotel Nilai
Aeton Nilai
Aeton Hotel Hotel
Aeton Hotel Nilai
Aeton Hotel Hotel Nilai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aeton Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Kim Chwan
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Kim Chwan
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jul 2020
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
ZAINALDIN
Reisde met familie
24 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZAINALDIN
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Rohaya
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rohaya
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Nur
Reisde met familie
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Koeryati
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koeryati
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Chan
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No complaints
Chan
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
mohd, kuala lipis
Reisde met familie en kleine kinderen
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mohd
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
An
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
syed, sg petani
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
syed
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Muhammad
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Muhammad
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
ALAN
29 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALAN
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Typical 2-star hotel, don’t have expectation
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
pragash, singapore
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Value for the money
pragash
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
syedizhan, kedah
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
syedizhan
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
ypk, Penang
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ypk
4 nachten verbleven in maart 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hostellerie des ClosFletcher Hotel Het Veerse MeerVanderValkHotels-hotels in RetieKastelen NassogneHotels in BarvauxRIUHotels-hotels in Sousse - MonastirNovotel EindhovenStayokay Heemskerk - HostelHotel Les EleveursHotels in LlançàValue Stay Residence MechelenHotel AlhambraHotels met restaurant in GouvyDe Bonte Os Hotel & TowerB&B Gistel
Vakantiehuizen