Nikko Station Hotel II bankan
Hotel in Nikko, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nikko Station Hotel II bankan
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 74
Prijs beschikbaar op 01/12/2024
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden
Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Top Floor) laden
Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Top Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed (High Floor) laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed (High Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (High Floor) laden
Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (High Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Gelijkaardige accommodaties
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (170)
De prijs is € 118
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Over deze buurt
17-4 Matsubaracho, Nikko, 321-1406
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel II bankan
Nikko Station II bankan
II bankan
Nikko Station Ii Bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel
Nikko Station Hotel II bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nikko Station Hotel II bankan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martine
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
r
10 nov 2019
r
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Genna
Reisde met partner
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genna
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Rick
29 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Rick
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel op wandelafstand Station.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
CHUNPING
Reisde met partner
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUNPING
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Danielle
Reisde met familie
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Pamela
24 okt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lara
23 okt 2024
Lara
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
RYAN
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYAN
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Maurice, Santa Monica
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurice
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sally
19 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Reiko, pleasant hill
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiko
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Georges, Melbourne
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Georges
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yuen
11 okt 2024
Yuen
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Henry
Reisde met familie
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Henry
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuhiko
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
よしかず
6 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
よしかず
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lara
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lara
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yasuo
Reisde met partner
30 sep 2024
Negatief: Personeel en service
Yasuo
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
VIPALUCK
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
VIPALUCK
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Christian
Reisde met familie
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
みか
18 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
みか
2 nachten verbleven in september 2024