Hotel Euro City
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Euro City
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (with Private Open-air Bath) laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (with Private Open-air Bath)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer (Maisonette,with Private Open-air Bath) laden
Twin kamer (Maisonette,with Private Open-air Bath)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer (with Private Open-air Bath) laden
Twin kamer (with Private Open-air Bath)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Casual Euro
Hotel Casual Euro
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
7.6 van 10, Goed, (124)
De prijs is € 139
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Tokorono 1550, Nikko, 321-1421
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL EURO CITY Nikko
EURO CITY Nikko
HOTEL EURO CITY Hotel
HOTEL EURO CITY Nikko
HOTEL EURO CITY Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Euro City
Beoordelingen
7,6
Goed
7,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 nov 2022
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
KOJI
Zakenreiziger
7 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
MAMI
Reisde met familie
25 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAMI
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mrt 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Sheung Ming
17 nov 2019
Sheung Ming
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
HIDETO
17 nov 2019
HIDETO
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Andrew
Reisde met familie
27 okt 2019
Andrew
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Li, Tokyo
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
kunio
17 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全体として満足でした
kunio
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Chan
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chan
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Chan
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chan
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 feb 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
yoshikazu, Japan
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshikazu
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
scott, australia
21 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Big room out from town
scott
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Thomas
20 sep 2018
Positief: Personeel en service
Thomas
3 nachten verbleven in september 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten