Nikko Station Hotel Classic
Hotel in Nikko, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nikko Station Hotel Classic
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Gasten vonden dit leuk:
Vriendelijk personeel
Populaire voorzieningen
De prijs is € 134
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden
Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Gelijkaardige accommodaties
Nikko Station Hotel II bankan
Nikko Station Hotel II bankan
Gratis wifi
Airconditioning
Zakelijke services
Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, (591)
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-1 Aioi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1413
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Classic
Nikko Station Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel
Nikko Station Hotel Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nikko Station Hotel Classic
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
kees
13 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar
kees
10/10 – Uitstekend
Paul
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Columbus
Reisde met een groep
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Columbus
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met een groep
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lea
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Don
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Morakod
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morakod
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Céline
29 okt 2024
Céline
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Brenda
28 okt 2024
Positief: Voorzieningen
Brenda
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jo-Anne, Marsfield
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jo-Anne
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met familie
27 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
dennis
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dennis
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kim
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Kawachi
5 sep 2024
Negatief: Netheid
Kawachi
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
satish
27 aug 2024
Positief: Personeel en service
satish
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Shinji
Reisde met een groep
24 aug 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Shinji
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yukiko
Reisde met partner
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Misaki
3 jul 2024
Misaki
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
ANUAR
Reisde met familie
22 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANUAR
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Juan Jose, Metepec
Reisde met partner
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Jose
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Rejane
Reisde met een groep
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel com ótima localização.
Rejane
4 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
SHAUNA
Reisde met familie
6 jun 2024
Positief: Personeel en service
SHAUNA
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Carly
Reisde met partner
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carly
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Dan Olov
Reisde met een groep
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan Olov
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Hans-Walter
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hans-Walter
3 nachten verbleven in mei 2024