Fairfield Inn & Suites by Marriott New York ManhattanChelsea
Art deco hotel met gratis ontbijt in Manhattan, New York
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield Inn & Suites by Marriott New York ManhattanChelsea
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden
Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Hd-televisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Netflix
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden
Kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Hd-televisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Netflix
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden laden
Kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Hd-televisie
Pillowtop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Netflix
Gelijkaardige accommodaties
Hyatt Place New York / Chelsea
Hyatt Place New York / Chelsea
Ontbijt inbegrepen
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, (1846)
De prijs is € 150
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
116 W 28th St, New York, NY, 10001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield Inn Marriott ManhattanChelsea
Fairfield Inn Marriott ManhattanChelsea Hotel New York
Fairfield Inn Marriott New York ManhattanChelsea
Fairfield Inn Marriott New York ManhattanChelsea Hotel
Fairfield Inn Marriott New York ManhattanChelsea
Fairfield Inn Marriott ManhattanChelsea
Fairfield Inn Suites by Marriott New York ManhattanChelsea
Fairfield Inn Marriott New York ManhattanChelsea Hotel
Fairfield Inn Marriott ManhattanChelsea Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield Inn & Suites by Marriott New York ManhattanChelsea
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
5 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Aleesha
Reisde met een groep
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleesha
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jackie
11 nov 2024
Jackie
4 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Rahul Krishna
Zakenreiziger
6 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rahul Krishna
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Oscar, Englewood
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
FLORENT
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 okt 2024
FLORENT
6 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yvonne
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Tatiana
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatiana
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jorge
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YANIRA
Reisde met familie
4 okt 2024
Positief: Voorzieningen
YANIRA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Corey
2 okt 2024
Corey
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Adesua
16 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Adesua
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Alejandro
16 sep 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dominique
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Grisel, Barranquitas
Reisde met familie
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grisel
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Roxanne
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roxanne
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Balpreet Singh
Reisde met familie
2 sep 2024
Balpreet Singh
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Mine
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mine
6 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ANTONIA
Reisde met familie
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANTONIA
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Grace
Reisde met familie
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
laura
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
laura
5 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Lars Göran Nicklas
23 aug 2024
Lars Göran Nicklas
5 nachten verbleven in augustus 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten
Vakantiehuizen