Monark Hotel Cappadocia

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor nudisten met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Monark Hotel Cappadocia

Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad
Exterieur
Binnenplaats
Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, babybedden (toeslag)

Beoordelingen

8,2 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 36 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Club eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
  • 23 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
  • 27 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Club driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ürgüp Yolu 2. km, Nevsehir, 50100

In de buurt

  • Museum van Ürgüp - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Nevşehir Museum - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Uchisar-kasteel - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Duivenvallei - 6 min. rijden - 6.2 km
  • Liefdesvallei - 17 min. rijden - 9.2 km

Lokaal vervoer

  • Nevsehir (NAV-Cappadocia) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Nevşehi̇R Mado - ‬6 min. rijden
  • ‪İkizler Cafe - ‬2 min. rijden
  • ‪Kanatçı Halil-Izgara&Kahvaltı - ‬1 min. wandelen
  • ‪Köftedokya - ‬5 min. wandelen
  • ‪Fırın Expres - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Monark Hotel Cappadocia

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Uchisar-kasteel
Bij Monark Hotel Cappadocia zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een poolbar en een terras. Verwen jezelf met een massage, een body scrub of een gezichtsbehandeling bij Activity Center, het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Geniet van de activiteiten ter plaatse zoals volleyballen en basketballen. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een speeltuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, huwelijksservices en meertalig personeel
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een computerstation
Kamervoorzieningen
De 141 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Zweeds, Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimte
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabad
  • Stoombad
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Klamboes
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 00.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 20.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 20.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 10 per persoon (enkele reis)
  • Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 10004

Overige info

In deze accommodatie is kleding optioneel.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dinler Hotels Nevsehir Hotel
Dinler Hotels Hotel
Dinler Hotels Nevsehir
Dinler Hotels
Dinler Hotels - Nevsehir Turkey
Dinler Hotels Nevsehir
Monark Hotel Cappadocia Hotel
Monark Hotel Cappadocia Nevsehir
Monark Hotel Cappadocia Hotel Nevsehir

Veelgestelde vragen

Beschikt Monark Hotel Cappadocia over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Monark Hotel Cappadocia?

Vandaag, 23 nov. 2024, kost een verblijf bij Monark Hotel Cappadocia van één nacht voor twee volwassenen op 8 dec. 2024 min. € 90,01, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Monark Hotel Cappadocia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Monark Hotel Cappadocia voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Monark Hotel Cappadocia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 00.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Monark Hotel Cappadocia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Monark Hotel Cappadocia een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 10 per persoon.

Waar staat Monark Hotel Cappadocia?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Nevşehir ligt op 2 km afstand van H.Hava Dirikoc Park en Museum van Nevşehir. Ook Forum Kapadokya en Museum van Ürgüp liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Monark Hotel Cappadocia

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 85 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 85 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 85 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 85 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 85 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Serdal

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Omgeving van hotel is prima, het hotel zelf is “ok”.
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Kamer rook niet al te fris. Maar wel proper. Info over faciliteiten ontbrak. Hebben alles zelf moeten uitzoeken.
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Conny

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net simpel hotel
Gewoon een net hotel, receptie was nors en totaal niet vriendelijk , matrassen mogen wel vernieuwd worden , ontbijt was wel erg goed
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Anoniem, Anoniem

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi doet het niet, bedden slecht, personeel niet vriendelijk
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Anja Bongers- van

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op doorreis naar de zwarte zee, geweldig hotel
Wij zijn een grote rondreis aan het maken en hebben hier vorig jaar ook verbleven en nu voor 1 nacht. Het was weer super en werden ook weer direct herkend. Kregen de ochtend van vertrek ook nog pech met de auto en werden fantastisch door het personeel geholpen en die hebben gezorgd dat de garage erbij kwam. Dit is een echte aanrader dit hotel, toppie
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

issam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Zeshaan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom needs improvement!
My stay was excellent, however the bathroom needs better lighting and the bath area was not draining, not to mention there were 2 short planks of wood keeping the water in the bath area and it was not sufficient, the bathroom kept flooding.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Saban

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Muhammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint
Jeg har været her i 3 nætter med børnene og alt var fint. Kan klart anbefales. Rimelig pris hvis man har børn som får gavn af at svømme.
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Albin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Umut

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Tercih edilmeli/edilmemeli?
Otelin alt kat kapalı havuz kısmı arızalı diyerek kullanıma açmadılar. Kahvaltı bizce felaketti çeşit yok lezzet düşük. Temizlik kesinlikle iyi, havlu değişimi muntazam. Personel genellikle asık suratlı sanırım zorla çalıştırıyorlar. Bizce bölge için tercih edilebilir. Sonuçta genellikle sadece konaklama amacı ile kullanılıyor
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Emir

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a reservation for 2 nights and when we arrive to the hotel everything was fine , the rooms were next to each other as a family trip . The restaurant servers are awful , they don’t clean the tables unless you requested even they see the table full of dirty plates . No one greet the guest ,not a single word which is awful in the hospitality industry , also we had issues with the AC the first night but didn’t complain thinking that was just an insignificant issue but 2nd night we had the same problem and we called the front desk and their answer was there’s not technician and we have to wait for next day . While we were doing Check out we mentioned the AC issue and they said that they didn’t receive any call regarding this matter telling me a LIAR which is very disrespectful answer. I will suggest more training regarding hospitality and Guest relations because the building doesn’t look bad and is clean but the service is AWFUL ,terrible . Also there is a lack of language that is even worst .
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Shigeo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

mahmut

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

KILANI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ne merite pas ses 4 étoiles chambre spacieuse mais un peu vieillotte clim qui fonctionne a peine. petit dej avec peu de choix de n sucré juste pain confiture et fruits. pour le salé il ya de quoi faire.
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

ft

My father died due to which was not able to do the tour.The property didn’t have courtesy to give credit of money so that booking can be done later in same hotel or partial refund of amount.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

hakan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Vadim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mustafa Erhan

2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

FAZLI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Wer nicht auf luxus unbedingt besteht ist es ok.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Reside

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir yer kalınabilir herzaman
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Sercan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Sayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

yalcin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021