Appartementenresorts in Nevada
- Plan, boek en verblijf vol vertrouwen
Wees kieskeurig
Zoek in bijna een miljoen accommodaties wereldwijd
Verander van gedachten
Boek hotels met gratis annulering
Controleer de beschikbaarheid van Nevada in Appartementenresorts
Uitgelichte Appartementenresorts in Nevada
Jet Luxury Resorts @ The Signature Condo Hotel
Jet Luxury Resorts @ The Signature Condo Hotel
8.4 van 10, Zeer goed, (3882)
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Marriott's Grand Chateau (No Resort Fee)
Marriott's Grand Chateau (No Resort Fee)
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (3096)
De prijs is € 304
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2025
Luxury Vdara Suites - Hotel & Spa
Luxury Vdara Suites - Hotel & Spa
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (3)
Private Tahoe Ridge Condos with Corp Rental Car Discount and free Tour Guide App
Private Tahoe Ridge Condos with Corp Rental Car Discount and free Tour Guide App
5.6 van 10, (8)
Studios With Gorgeous Views Of The Strip!
Studios With Gorgeous Views Of The Strip!
5.6 van 10, (5)
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
Bespaar gemiddeld 15% op duizenden hotels wanneer je bent aangemeld
Ontdek meer over Nevada
Ontdek meer over Nevada
Informatie over Appartementenresorts in Nevada
Aantal beoordelingen | 6.985 |
---|---|
Accommodatie | 11.304 |
Laagste prijs | € 169 |
Hoogste prijs | € 304 |
Recente hotelbeoordelingen
Recente hotelbeoordelingen
1/5 Slecht
"We booked a stay at CP. Due to unforeseen circumstances, though we stayed there 5 nights, I needed to make 3 different reservations. So as not to move each stay, I contact CP to ensure that during check in, I would be given ONE room and not 3 different ones. During check in that went well, I needed to however pay three seperate deposit amounts. On check however, they ONLY reviewed ONE of my deposit payments and not the rest. I noticed this when I returned to the Netherlands. I immediately sent an email and three follow up emails, only to be told that I should contact Customer service. They provided no tel nr or email of the CS. Wouldnt have been easier to simply FORWARD me email to CS. Its first week of December and still not resolved. What HORRIBLE service!"
Een geverifieerde reiziger verbleef bij Caesars Palace
3 weken geleden geplaatst