Hotel Kaibo
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Tsujiguchi Hironobu Confectionery Art Museum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kaibo
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Open Air Bath (No Mineral)) laden
Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Open Air Bath (No Mineral))
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style) laden
Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Modern Japanese-Style) laden
Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Modern Japanese-Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Modern Japanese style) laden
Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Modern Japanese style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Kagaya
Kagaya
Ontbijt inbegrepen
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (106)
Over deze buurt
12-3 Wakasakibu, Wakuramachi, Nanao, Ishikawa, 926-0175
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 15.00 uur tot 05.30 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo
Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Japan/Nanao
Hotel Kaibo Hotel
Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Hotel Nanao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kaibo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
KAORU
Reisde met familie
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORU
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Hiromi
6 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiromi
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Tomohiro
26 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
takuya
Reisde met familie
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
和倉によい宿
takuya
2 nachten verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Lichu
10 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lichu
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また滞在したいです!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
CHIHARU
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHARU
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
toshiyuki
Reisde met familie
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toshiyuki
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
YUKO
23 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKO
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Motoo
30 mei 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Motoo
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
tashiro
Reisde met familie
13 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテル様のご好意に感謝です。
tashiro
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Akito
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
男湯に女性が来る事以外は完璧!但し男湯に女性が来るのが嫌な男性は避けましょう
Akito
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
YUKIKO
20 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
対応に気分良く過ごせました。
YUKIKO
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
眺望1のお宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
junichi
Zakenreiziger
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
junichi
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
KAZUYUKI
Reisde met familie
17 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
残念な、受付対応
KAZUYUKI
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
ryojinakamura
11 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
加賀屋同等の料金設定に期待外れ
ryojinakamura
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020