APA Hotel Naha Airport Wakasa
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Strand van Naminoue
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor APA Hotel Naha Airport Wakasa
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
27 jan - 28 jan
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden
Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 kingsize bed, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gelijkaardige accommodaties
APA Hotel Naha Matsuyama
APA Hotel Naha Matsuyama
Spa
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
7.8 van 10, Goed, (1001)
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
27 jan - 28 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-chome-33-8 Matsuyama, Naha, Okinawa, 900-0032
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 900 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Naha Kuko Wakasa
Apa Hotel Naha Wakasa Odori
Apa Naha Airport Wakasa Naha
APA Hotel Naha Airport Wakasa Naha
APA Hotel Naha Airport Wakasa Hotel
APA Hotel Naha Airport Wakasa Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Naha Airport Wakasa
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
hideshiro
15 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hideshiro
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUNOBU
11 jan 2025
KAZUNOBU
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
AKATSUKI
21 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AKATSUKI
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
makoto
Zakenreiziger
15 dec 2024
Negatief: Voorzieningen
makoto
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
masahiro
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masahiro
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
daisuke
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
daisuke
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
mamoru
21 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
mamoru
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
??
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yoshikazu
6 nov 2024
Yoshikazu
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Francisco
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Omar
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AKI
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKI
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pascual Rizalyn
Reisde met partner
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascual Rizalyn
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Taylor
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
PARK
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARK
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Mustafa
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHONGYANG
5 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHONGYANG
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hiroto
Zakenreiziger
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
?
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Hiroyuki
30 sep 2024
Hiroyuki
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Eiji
28 sep 2024
Eiji
2 nachten verbleven in september 2024