Hotel Sri Devi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Kanyakumari

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Sri Devi

Voorkant van accommodatie
Economy kamer | Exterieur
Bezienswaardigheid
Lobby
Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
De prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Een kluis
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Een kluis
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Eenvoudige kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
4 badkamers
Een regendouche
Een kluis
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 8
  • 4 kingsize bedden

Familiekamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Een kluis
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Een kluis
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Klassieke kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
2 badkamers
Een regendouche
Een kluis
  • 51 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 10
  • 5 kingsize bedden

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6/68 Main Beach Road, Next Kanyakumari, Post Office, Kanyakumari, Nagercoil, Tamil Nadu, 629702

In de buurt

  • Bhagavathy Amman Temple - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kumari Amman Tempel - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Tsunami Monument - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Strand van Kanyakumari - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Vivekananda Gedenkteken - 17 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kanniyakumari - 8 min. wandelen
  • Thiruvananthapuram (TRV-Internationale luchthaven Trivandrum) - 175 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Triveni - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Curry - ‬4 min. wandelen
  • ‪The Ocean Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪The Wave Bar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Sangam Restautant - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Sri Devi

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin bij Hotel Sri Devi. Probeer zeker een maaltijd bij het plaatselijke restaurant met internationale gerechten. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een droogkuis/wasserijservice en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Geldautomaat/bankservice, een kluis bij de receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Sri Devi bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voorzieningen zoals kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 08.00 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra futon (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Kluisje
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 11.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 3000.00 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor zetelbed: INR 500 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sri Devi Nagercoil
Sri Devi Nagercoil
Hotel Sri Devi Hotel
Hotel Sri Devi Nagercoil
Hotel Sri Devi Hotel Nagercoil

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sri Devi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Sri Devi?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotel Sri Devi van één nacht voor twee volwassenen op 23 nov. 2024 min. € 17,88, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Sri Devi voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sri Devi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 11.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sri Devi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Sri Devi een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 3000.00 per voertuig.

Waar staat Hotel Sri Devi?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 10 minuten wandelen van Bhagavathy Amman Temple, Gandhi Mandapam en Kumari Amman Tempel. Ook Tsunami Monument en Strand van Kanyakumari liggen op 10 minuten wandelen. Station Kanniyakumari ligt op 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Sri Devi

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 11 beoordelingen" "

3,8/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

3,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

udaya bhaskar dikshit

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Subir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Experience booking through Hotels.com
Me and my wife had to checkout of the hotel because the hotel did not meet the standards mentioned at Hotels.com. Bathroom and beds were dirty with spots and spit on walls. It was a “smoking” room and I could smell the smoke and saw the ashtray. I did not stay in the hotel and request for a FULL REFUND ASAP !!!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Prince

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Santanu

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

PALANIVEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Santosh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Bad Experience
After paying nearly Rs 20K for 2 nights, the hotel staff informed us that the rooms are not available. This was after we had reached the hotel in the night with a confirmed booking and having made 100% payment. They arranged for our stay at a lodge opposite the hotel and did not even refund us any money.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

pay direct

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
All cash deal / terrible as we did not get GST bi
While the rooms were OK , it was overpriced fro the facilities provided . On top of it , they only accepted cash with no Invoice . This is terrible . I could not claim as expenses in absence if GST bill
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ravi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad service
It’s up to you to accept or not, so far I’ll booked so many hotels thru your apps, but this worse. No hot water, bathroom looks ugly, beds are same like lodge types.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
It is nearby everything .walkable distance to every destination
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor bathroom facilities.all dirty .no wardrobe.too much costly fir this tarrif.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Yves

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’accueiln’a Pas été chaleureux. Impossible de payer avec la carte donc comptant. La réception a conservé un dépôt de garantie! Il a fallu que je le demande en quittant! Salle de bain avec moisissure.
1 nacht verbleven in oktober 2018