Hotel Sanmalte
Hotel met outdoor tennisbanen, op enkele stappen van Skigebied van de Habuka-vallei
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Sanmalte
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (4 Beds + Sofa) laden
Familiekamer (4 Beds + Sofa)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (2 Bedroom) laden
Kamer (2 Bedroom)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Abest Hakuba Resort
Hotel Abest Hakuba Resort
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, (21)
Over deze buurt
22201-33 Kamishiro, Hakuba, Nagano, 399-9211
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1000 per persoon
- Diner: JPY 2800
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sanmalte Hakuba
Hotel Sanmalte
Sanmalte Hakuba
Sanmalte
Hotel Sanmalte Hotel
Hotel Sanmalte Hakuba
Hotel Sanmalte Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sanmalte
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met partner, Reisde met familie
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
8 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hailey
Reisde met partner
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hailey
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Naoki
Reisde met een groep
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
KOICHI
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOICHI
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
CHANDAN
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANDAN
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
KA LAI
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
比我想像中好!出類拔萃
KA LAI
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
美味しい料理
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Josh
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay in Hakuba!
Josh
14 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Cort
31 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The San Malte is fantastic!
Cort
4 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
HSINGLI
10 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
方便乾淨的飯店
HSINGLI
8/10 – Goed
Tate, Perth, Aus
6 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great little Inn
Tate
8/10 – Goed
Tomas, Stockholm
18 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Härliga dagar i Hakuba
Tomas
8/10 – Goed
heather, Perth
18 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goryu
heather
8/10 – Goed
Greg, Tokyo
1 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ski trip to Hakuba
Greg
10/10 – Uitstekend
Candice, Yokosuka, Japan
31 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Candice
10/10 – Uitstekend
Russ, sydney australia
14 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer