Courtyard by Marriott Hakuba
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Skigebied van de Habuka-vallei
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Hakuba
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 202
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath) laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath) laden
Kamer, 1 kingsize bed (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hot Spring) laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hot Spring)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Western) laden
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Western)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed (Hot Spring) laden
Premium kamer, 1 kingsize bed (Hot Spring)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Western) laden
Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Western)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Holiday Inn Resort Kuroyon, an IHG Hotel
Holiday Inn Resort Kuroyon, an IHG Hotel
Zwembad
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, (96)
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2937 Hokujo, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
- Resorttoeslag: JPY 150 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3850 voor volwassenen en JPY 1850 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5500 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Laforet Club Hotel Happo
Laforet Club Hakuba Happo
Laforet Club Happo
Courtyard Marriott Hakuba Hotel
Courtyard Marriott Hakuba
Hotel Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Hakuba Courtyard by Marriott Hakuba Hotel
Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Laforet Club Hotel Hakuba Happo
Courtyard Marriott Hakuba Hotel
Courtyard Marriott Hakuba
Hotel Courtyard by Marriott Hakuba
Courtyard Marriott Hotel
Courtyard Marriott
Laforet Club Hakuba Happo
Courtyard by Marriott Hakuba Hotel
Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Courtyard by Marriott Hakuba Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Hakuba
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
keiji
9 okt 2024
keiji
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yusuke
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Nicolas
1 mrt 2024
Nicolas
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
NAO
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
NAO
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Brock
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brock
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Shotaro
Reisde met familie
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shotaro
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Ryota
10 aug 2023
Ryota
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Scott, Huntsville
6 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Miki
22 apr 2023
Miki
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Yuya
Reisde met een groep
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuya
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met partner
13 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
8/10 – Goed
Jay
5 dec 2022
Jay
1 nacht verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Troy
15 nov 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good stay
Troy
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
KANA
Reisde met huisdieren, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANA
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Yuki
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
ETSUKO
5 jun 2022
ETSUKO
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
MIKIHIKO, SUITA
Reisde met familie
8 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKIHIKO
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
JUNICHIRO
22 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHIRO
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
masaki
17 mrt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
masaki
1 nacht verbleven in maart 2022