Star Hotel Akakura
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Myoko Kogen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Star Hotel Akakura
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
25 dec - 26 dec
Kameropties
Alle foto's voor Kamer, privébadkamer (with Tatami Area) laden
Kamer, privébadkamer (with Tatami Area)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, privébadkamer (Japanese Style Room, 12 Tatami mats) laden
Vierpersoonskamer, privébadkamer (Japanese Style Room, 12 Tatami mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style Room) laden
Kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style Room) laden
Driepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gelijkaardige accommodaties
Yunoyado Mochizuki
Yunoyado Mochizuki
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
De prijs is € 287
inclusief belastingen en toeslagen
13 jan - 14 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
124 Akakura, Myoko, Niigata, 949-2111
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Star Hotel Akakura Myoko
Star Akakura Myoko
Star Akakura
Star Hotel Akakura Myoko
Star Hotel Akakura Ryokan
Star Hotel Akakura Ryokan Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Star Hotel Akakura
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Phoenix
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phoenix
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ayuka
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayuka
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ying Lin Yuwon
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying Lin Yuwon
6/10 – Redelijk
takashi
24 sep 2023
takashi
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
ryoichi
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryoichi
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Robyn
Reisde met familie
20 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akakura Star hotel
Robyn
4 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Yasuhiro
17 okt 2021
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
SHU
Reisde met een groep
23 sep 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
SHU
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KAZUKO
Reisde met familie
12 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUKO
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
KUNIHIKO, 東京
Reisde met een groep
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUNIHIKO
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
会社員40代男性, 東京
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
会社員40代男性
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
sheng chi
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sheng chi
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Michael A J
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael A J
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice family run hotel
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
TAK LAM
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort, Cozy Japanese living space
TAK LAM
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
WEI CHUNG
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI CHUNG
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
下次去妙高還要再光臨
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
shu fang
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好
shu fang
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018