Radisson Blu Hotel, Muscat
Hotel voor families bij het shoppingcenter in Muscat met 2 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Radisson Blu Hotel, Muscat
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
10 jan - 11 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer (Lounge Access) laden
Suite, 1 slaapkamer (Lounge Access)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Superior kamer, uitzicht op zwembad laden
Superior kamer, uitzicht op zwembad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive kamer (Lounge Access) laden
Executive kamer (Lounge Access)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Junior suite (Lounge Access) laden
Junior suite (Lounge Access)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Gelijkaardige accommodaties
Sheraton Oman Hotel
Sheraton Oman Hotel
Zwembad
Bubbelbad
All-inclusive
Spa
9.0 van 10, Fantastisch, (375)
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Al Khuleiah Street, Muscat, 133
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: OMR 30 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer OMR 11 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: OMR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Muscat Radisson Blu Hotel
Radisson Blu Hotel Muscat
Radisson Blu Muscat
Muscat Radisson
Radisson Blu Hotel, Muscat Hotel Muscat
Radisson Muscat
Radisson Blu Hotel, Muscat Hotel
Radisson Blu Hotel, Muscat Muscat
Radisson Blu Hotel, Muscat Hotel Muscat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson Blu Hotel, Muscat
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Khadija
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khadija
8 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Martin Peter
24 mrt 2023
Martin Peter
12 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote verwondering
Jan
8 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Steven
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in Muscat
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is prima maar een beetje gedateerd
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel goed zwembad hele vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Jeff
Zakenreiziger
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Amri mohamed
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amri mohamed
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Almas
Reisde met een groep
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Almas
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
farhad
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
farhad
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Helal
Zakenreiziger
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helal
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
zitani
Reisde met een groep
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zitani
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Uwe
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uwe
12 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Hasan, Lawrence
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Wassim
Zakenreiziger
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wassim
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gladston
Zakenreiziger
21 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gladston
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
JEAN PHILIP, Jeddah
Zakenreiziger
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JEAN PHILIP
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hilde
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hilde
9 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Jibu
Zakenreiziger
5 mrt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
service deteriorated
Jibu
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Barre
Zakenreiziger
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barre
7 nachten verbleven in februari 2024