Four Seasons Hotel Mumbai

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa in Worli, Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Four Seasons Hotel Mumbai

Dakterras
Evenementenzaal
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

9,0 op 10 –

Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Roomservice
    Roomservice
De prijs is € 265
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
24 van 24 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 49 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed (Premier)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 55 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 49 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 49 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Presidentiële suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 310 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 49 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Four Seasons, Executive suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
  • 88 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 101 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 49 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Suite with Sea View

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Superior Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Suite With Sea View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Premier Two Queen Room with Sea View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 2 Queen Beds

Deluxe King Room Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Premier Room with City View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Premier City View Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Presidential Suite Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Premier King Room with Sea View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Four Seasons Executive Suite Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Deluxe Twin Room with Sea View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 2 Twin Beds

Deluxe King Room with Sea View Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Deluxe Room Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed of 2 Twin Beds

Premier King Room With Sea View

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1/136, Dr E Moses Rd, Worli, Mumbai, Maharashtra, 400 018

In de buurt

  • High Street Phoenix Mall - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Palladium Mall - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Paardenrenbaan Mahalaxmi - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Tempel Siddhi Vinayak - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Haji Ali Dargah - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Sant Gadge Maharaj Chok Station - 2 min. rijden
  • Station Mahalaxmi - 17 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Aer Four Seasons Hotel - ‬1 min. wandelen
  • ‪Good Earth Restaurant - ‬12 min. wandelen
  • ‪Ihop - ‬8 min. wandelen
  • ‪San-Qi - ‬1 min. wandelen
  • ‪Regis - Koiishi - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Four Seasons Hotel Mumbai

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij High Street Phoenix Mall
Four Seasons Hotel Mumbai bevindt zich dicht bij Palladium Mall en Nehru Centre en biedt een nachtclub, een dakterras en een droogkuis/wasserijservice. Trakteer jezelf op een diepe bindweefselmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga vooral lekker eten bij Opus, het restaurant ter plaatse. Naast een bar en een 24-uurs healthclub, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Een babysitter/kinderoppas (toeslag), een kluis bij de receptie en een kruier/portier
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 202 kamers hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 46 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 4 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis voor maximum 4 apparaten

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.700 voor volwassenen en INR 850 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • AER - Bar and Lounge
  • Opus

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 1.485 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 5 vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Volledig uitgeruste spa

  • 8 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 33 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Diep bad
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • iPod-dock
  • Lcd-tv van 46 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
48 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. Bij aankomst word je door een receptionist(e) of portier verwelkomd.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Gasten die vaccinatiegegevens verstrekken, dienen ten minste 1 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 8 november 2024 tot 30 juni 2025 (datums kunnen wijzigen):
  • Eén van de eetgelegenheden
Van 8 november 2024 tot 30 juni 2025 voert accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Dit heeft betrekking op de volgende ruimtes:
  • Één van de eetgelegenheden
  • Het buitengedeelte

Tijdens de renovatiewerken hebben gasten toegang tot de volgende alternatieve voorzieningen:

  • Een binnenzwembad

Renovatiewerken worden alleen tijdens kantooruren uitgevoerd. Alles wordt in het werk gesteld om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 1500 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal (tot 15 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 18 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 3000.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1700 voor volwassenen en INR 850 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 6500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 1500 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 3000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 4. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximum 4.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Four Seasons Hotel Mumbai
Four Seasons Mumbai
Mumbai Four Seasons Hotel
4 Seasons Hotel Mumbai
Hotel Four Season Mumbai
Hotel Four Season Mumbai
Four Seasons Mumbai Mumbai
Four Seasons Hotel Mumbai Hotel
Four Seasons Hotel Mumbai Mumbai
Four Seasons Hotel Mumbai Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Four Seasons Hotel Mumbai?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren met een gewicht van maximum 15 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van INR 1500 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Four Seasons Hotel Mumbai?

Vandaag, 21 nov. 2024, kost een verblijf bij Four Seasons Hotel Mumbai van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2024 min. € 265,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Four Seasons Hotel Mumbai voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Four Seasons Hotel Mumbai inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Four Seasons Hotel Mumbai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Four Seasons Hotel Mumbai een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 6500 per voertuig.

Waar staat Four Seasons Hotel Mumbai?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Mumbai ligt in de zakenwijk, op 10 minuten wandelen van High Street Phoenix Mall en Palladium Mall. Ook Wetenschapscentrum Nehru en Planetarium Nehru liggen op 15 minuten wandelen. Station Mahalaxmi ligt op 17 minuten wandelen en naar Sant Gadge Maharaj Chok Station is het 24 minuten wandelen.

Beoordelingen over Four Seasons Hotel Mumbai

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 559 van 806 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 806 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 806 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 806 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 806 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel with excellent service.
Excellent service and great location. Gym is excellent and so is the breakfast buffet. Check-in process very smooth at 4:30/5am in our room. Room is spacious and bathroom is equipped with all you need. Lovely fancy place to stay a few days.

2/10 – Ontzettend slecht

armen, woodland hills

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoid this hotel by all means. I checked in at midnight and my room smelled so bad. They changed my room but I only lasted one more night and I checked out. This is no where near a four seasons hotel. This should be called DARK WINTER.
7 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Anita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

madhuri

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Despite the noise and dirtiness all around us, the staff made us so comfortable! We were upgraded to a beautiful suite and had many new memories together. Thank you🙏
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Robert, AUSTIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Of course this Four Seasons is an awesome hotel, but they should have informed me upon booking that the pool, lobby and main restaurant were undergoing major renovations and closed. That is the classy thing to do so I could've reconsidered the stay.
6 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Issachar

2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Frank

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Luna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Hussain

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

yuichiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

HISATOSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

SEULAH

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

HYUNJU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Shaun

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mohammad, Duluth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Area around property were dirty. Staff and cleanliness amazing in the room
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kunal

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

B

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip Mumbai
First class hotel with great restaurants and amazing staff
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

THOMAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is really a 5-star hotel. The area is good (for Mumbai) and there are high-quality malls very nearby, but some may not feel comfortable walking around, but this is not down to the hotel. The room and installations are top-notch. However, the reason I wrote this review is down to the staff, which is outstanding and caters to your every need. The concierge staff went out of their way to get everything we wanted. Another outstanding employee is Alankar Mantri. He made us feel at home every morning at breakfast.

10/10 – Uitstekend

Anja Elisabeth, München

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice but expensive hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rohan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay…wish we could have stayed longer. Aer lounge at the rooftop of the hotel is in a league of its own and probably the best in Mumbai. Will be back!
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rachi

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Great hospitality from all staff who were well organised and very friendly.
1 nacht verbleven in februari 2024