Hotel Shion
Ryokan met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Morioka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Shion
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 204
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op meer laden
Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Japanese-Style Room with Lake View-Non-Smoking laden
Japanese-Style Room with Lake View-Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room laden
Standard Twin Room
Gelijkaardige accommodaties
Tsunagi Onsen Shikitei
Tsunagi Onsen Shikitei
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, (59)
De prijs is € 166
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Yunotate 74-2 Tsunagi, Morioka, Iwate-ken, 020-0055
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shion Morioka
Hotel Shion
Shion Morioka
Hotel Shion Ryokan
Hotel Shion Morioka
Hotel Shion Ryokan Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shion
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIROKO
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SATOMI
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOMI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Shigenobu
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigenobu
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Joonas
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joonas
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
HSINI
Reisde met familie
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSINI
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
MIHO
27 nov 2023
MIHO
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
kiyoko
Reisde met familie
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kiyoko
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
えつこ
21 okt 2023
えつこ
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
FUMIYOSHI
11 okt 2023
FUMIYOSHI
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
よしえ
Reisde met familie
2 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしえ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
WAKAKO
4 sep 2023
WAKAKO
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
MAN CHUNG
Reisde met familie
3 aug 2023
MAN CHUNG
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
じゅんこ
Reisde met familie
2 jul 2023
Positief: Netheid
じゅんこ
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
1 jul 2023
KAZUMI
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Heung Wing Benjamin
Reisde met een groep
10 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heung Wing Benjamin
4/10 – Matig
Sebastien
10 jun 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Sebastien
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Masanori
4 mei 2022
Masanori
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いつも心地よく滞在できます。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Takamasa
Reisde met familie
6 mei 2021
最初の印象で評価がきまりました。
Takamasa
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Naomi
3 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大変満足でした。
Naomi
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Masako
Reisde met familie
16 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masako
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020