Hôtel Les Norias
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Cazilhac
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Les Norias
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Kleerkast
Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verrijdbare/extra bedden
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Domaine de Blancardy
Domaine de Blancardy
Zwembad
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, (29)
De prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Over deze buurt
254, av. des Deux Ponts, Cazilhac, Herault, 34190
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.44 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 9.00 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Norias Cazilhac
Hôtel Norias
Norias Cazilhac
Hôtel Les Norias Hotel
Hôtel Les Norias Cazilhac
Hôtel Les Norias Hotel Cazilhac
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Les Norias
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Cédric
Zakenreiziger
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cédric
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
guy
Zakenreiziger
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour, hôtes très accueillants
guy
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
guy
Zakenreiziger
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guy
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
guy
Zakenreiziger
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guy
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
guy
3 apr 2024
guy
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
guy
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guy
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
guy
Zakenreiziger
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotel avec un tres bon accueil
guy
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
guy
Zakenreiziger
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guy
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
28 aug 2023
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
hôtel étape
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Cécile
6 aug 2022
Cécile
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Anne
Reisde met familie
27 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Anne
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
bernard
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Laure
12 jul 2021
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Laure
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Christian
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Splendeur du passé et doute du present et futur
Christian
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Isabelle
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ejour sous les ombrages
Isabelle
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Marion
Zakenreiziger
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marion
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jean
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Jérôme
13 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bof
Jérôme
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
armelle
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
armelle
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Dominique
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominique
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019