BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Miyakojima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken, koelkast & magnetron laden
Comfort Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken, koelkast & magnetron
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Granleaf Miyakojima
Granleaf Miyakojima
Keuken
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (12)
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Over deze buurt
Nishizato-1449 Hirara, Miyakojima, Okinawa, 906-0012
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bibi Miyako Kukomae Miyakojima
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Hotel
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Miyakojima
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Hotel Miyakojima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
momoko
Reisde met een groep
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
momoko
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kanako
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met partner
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chen
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chen
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
13 sep 2024
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yosuke
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yosuke
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YUKO
Reisde met partner
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
YUKO
Reisde met een groep
18 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
YUKO
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Kosei
14 jun 2024
Positief: Netheid
Kosei
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
??
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Shoichi
Reisde met een groep
6 jun 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shoichi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUHITO
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHITO
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
カツシ
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
カツシ
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
tatsuya
Zakenreiziger
25 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tatsuya
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
mariko
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mariko
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3週間の長期間滞在で不便と感じるのは キッチンが無いこと。 せめてマグカップと皿があると便利
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
マサル
18 dec 2023
マサル
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
mariko
26 nov 2023
mariko
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
JIROU
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIROU
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
KEISUKE
21 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEISUKE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
gota
28 okt 2023
gota
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yuko
Reisde met een groep
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023